Tja! Har en 740 gl som inte vill varva mer än till 5000varv då låter det som att motorn vill skrika ihjäl sig och det tar en evighet innan han når varvstoppet på 6000varv.
Tja! Har en 740 gl vill inte varva mer än till 5000varv då låter det som att motorn vill skrika ihjäl sig och det tar en evighet innan han når varvstoppet:/
Kan det va att balansaxeln som är lite felställd därför han inte vill varva??
finns det varvstopp på den bilen 6000 varv jag kan varva över det med min 740 mer vågar jag inte för då är jag rädd att skiten rasar.
aja lite över 6000 kommer varvstoppet.. på min gammla glt va det inga broblem o varva. men den här är seg o det tar lång tid innan innan han kommer upp i varv känns som att nått bromsar motorn..
finns det varvstopp på den bilen 6000 varv jag kan varva över det med min 740 mer vågar jag inte för då är jag rädd att skiten rasar.
aja lite över 6000 kommer varvstoppet.. på min gammla glt va det inga broblem o varva. men den här är seg o det tar lång tid innan innan han kommer upp i varv känns som att nått bromsar motorn..
Har nå liknande på min 740.. Den orkar inte till varvstoppen.. alltså då de börjar hacka lr va ja ska kalla de.. Stannar precis innan.. Och då ändrar motorn ljud på nå vis.. Låter som den stönar
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3
Visslingar och suckande ljud: * Läckande packning till insugsgrenröret * Läcka i avgasreningsröret eller skarv mellan grenrör och nedåtgående rör * Läckande vakuumslang * Trasig topplockspackning