2583
Sök

Lackerings fråger!.

583 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
Tjenare. har varit och köpt på mig Kompressor och allt för kunna lackera två av mina bilar.
men vet inte vad färgen ligger på i Liter eller vart man kan få tag på det här i Göteborg eller om man kan få tag på det över nätet till ett bra pris.

vad kan det gå åt och lackera om en Cheva?

//BeNgan

ljudfantast
1 372 Inlägg
12 mars 2009
beror lite på om det är en starcraft buss du ska lacka eller en pololiknande bil som Kalos.

144 Inlägg
12 mars 2009
Känns som om du börjat i fel ända. Innan man börjar köpa på sig grejjor är det bäst att "göra en budget", låter lite trist men bra. Har du lackbox, eller tänker du lacka i ditt garage? Har du funderat på hur du ska slipa och få det damfritt och vart det ska göras. Det är bara några småsaker som man bör tänka över. Har du ingen vettig lackbox är det nästan omöjligt att få ett bra slutresultat.

Robban

Robert

64 Inlägg
12 mars 2009
kolla på tipro.se dom har färdiga lack kitt.

583 Inlägg
13 mars 2009
Trådstartare
Robban30 skrev:
Känns som om du börjat i fel ända. Innan man börjar köpa på sig grejjor är det bäst att "göra en budget", låter lite trist men bra. Har du lackbox, eller tänker du lacka i ditt garage? Har du funderat på hur du ska slipa och få det damfritt och vart det ska göras. Det är bara några småsaker som man bör tänka över. Har du ingen vettig lackbox är det nästan omöjligt att få ett bra slutresultat.

Robban

Okej. va och köpte färg och allt idag. 400:- liten plus moms 25% något jag kom ifrån smile
blev runt 3500 kr med grund och allt. Färg kod Volvo 4411 eller om det va Volvo 1144 kommer inte ihåg :p

Färg: Standox
en annan firma ville ha 350 kr liten. av samma kod. men va inte Standox.

har ingen lackbox men får låna en plats från en lackfirma under en helg. smile

Sök