2441
Sök

Volvo 850 i Borås, Låter som ett as

Random Hero
4 047 Inlägg
16 mars 2009
nitrox skrev:
og900turbo skrev:
IceEyes skrev:
Ska man impa på fjortisbrudar så ska man ju göra det med stil.. tongue Det där var bara överdrivet

impa på fjortisbrudar med stil , på sånna tjejer behöva inge stil!  lollollollol

Topic: sök på 850 i ditt län här på garaget så kanske du hittar den , Mvh!

visste inte att kiruna och borås låg i samma län? fast vad fan vet jag norrbotten är ju stort som satan.

borås ligger 5-8 mil från gbg, in mot vättern

Dog food lid. Backwards

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
16 mars 2009
låter som en vanlig "Borås-raggare" tycker jag! tråkigt att dom inte kan låta folk gå över på övergångsställen!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Defloratör.
641 Inlägg
16 mars 2009
DusanMandick skrev:
nitrox skrev:
og900turbo skrev:

impa på fjortisbrudar med stil , på sånna tjejer behöva inge stil!  lollollollol

Topic: sök på 850 i ditt län här på garaget så kanske du hittar den , Mvh!

visste inte att kiruna och borås låg i samma län? fast vad fan vet jag norrbotten är ju stort som satan.

jag vet men läs inlägget jag citerade så förstår du:D

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

Random Hero
4 047 Inlägg
16 mars 2009
nitrox skrev:
DusanMandick skrev:
nitrox skrev:

aha:P missa de tongue haha smile

Dog food lid. Backwards

Low is a lifestyle
956 Inlägg
16 mars 2009
båge skrev:
låter som en vanlig "Borås-raggare" tycker jag! tråkigt att dom inte kan låta folk gå över på övergångsställen!

HAHA.. ja faktiskt..
en som drömmer om t.ex en supra tongue

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2009
Kan väll ta o kolla runt lite o se om man hittar snubben.. O förklara att så gör man INTE smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 688 Inlägg
16 mars 2009
Borde vara obligatoriskt med stålex och ge bilen en känga i sidan vid sånnahär tillfällen smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2009
Losgard skrev:
Borde vara obligatoriskt med stålex och ge bilen en känga i sidan vid sånnahär tillfällen smile

Jag loooovar att lägga de på minnet om du toggasar jämte mej nån gång tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

5 089 Inlägg
16 mars 2009
Utav det som jag fattar så var ni ett gäng som gick rakt ut på ett övergångställe och tror att volvon skall stanna för att det är lag på det... Ni låser inte ytterdörren hemma förstår ja också då, är ju lag på att man inte får gå in i någon annans hus heller, same shit.

Han kanske missade er?
Var det ett vanligt övergångställe eller var det med rödljus?

Shit happends och lita inte på någon i trafiken helt enkelt.

\Lindgren

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
16 mars 2009
FLindgren skrev:
Utav det som jag fattar så var ni ett gäng som gick rakt ut på ett övergångställe och tror att volvon skall stanna för att det är lag på det... Ni låser inte ytterdörren hemma förstår ja också då, är ju lag på att man inte får gå in i någon annans hus heller, same shit.

Han kanske missade er?

så sant, så sant

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

Defloratör.
641 Inlägg
16 mars 2009
og900turbo skrev:
DusanMandick skrev:
nitrox skrev:

snacka om o hänga upp sej på småsaker , har ni inget bättre för er ? yikes

faktist inte tongue

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

1 688 Inlägg
16 mars 2009
HyperSonica skrev:
Losgard skrev:

Tar lastbilen då så har du något att sparka på en stund big_smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Losgard skrev:

Vore gött

Audis in Scandinavia Crew

Försöker iaf
12 819 Inlägg
17 mars 2009
DusanMandick skrev:
nitrox skrev:
DusanMandick skrev:

Och sen ligger ju Kiruna i Lappland, inte i Norrbotten wink

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
17 mars 2009
te_wik skrev:
DusanMandick skrev:
nitrox skrev:

Mvh Tommy

Kiruna ligger i Norrbottens län wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

351 Inlägg
17 mars 2009
Okej ja har kört utan kort nu i 8år,men sen blev de sambo o en dotter så de är bara att läsa på kortet.Men den dåren i den svarta 850 kan väl va me i Sveriges värsta bilförare=),när ja körde så börnade ja inte ens.Ja körde som ja hade körkort,men nu skall ja ta den långa vägen ooch inskaffa kortet=)

Dansken

Försöker iaf
12 819 Inlägg
17 mars 2009
IceEyes skrev:
te_wik skrev:
DusanMandick skrev:

Mvh Tommy

Kiruna ligger i Norrbottens län wink

Ja om man tänker så, men det gör ju många "städer".. Norrbottenslän tar upp nästan 1/4 av sverige så.

Ok, vi säger såhär. Kiruna ligger i Lappland, Norrbottens län, Norrland, Sverige, Europa.. wink

Nog offtopic nu tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

148 Inlägg
17 mars 2009
FLindgren skrev:

Han kanske missade er?

Intressant tanke faktiskt.

Bara för några veckor sen så fick jag och en framför mig grönt i en korsning varav vid andra sidan så är det övergångställe där det ju givetvis är rött för gående men ändå kommer ett sånt där fint fjortistjejgäng som bara går ut och tycker vi borde stanna. Idioten framför mig kör nästan på dom vilket är bra i sig men stannar bara och tittar på dom medans jag vrålar på och lägger mig på tutan. Dumma idiotfjortisarna går dock ändå över mellan våra bilar och slår till bilen framför mig.

Han framför åker bara vidare menas jag e fett frustrerad. Hade dom gjort likadant mot mig och slagit till min bil hade jag skitit i deras ålder, tjej osv och smällt till dom...alt. börjat backa!

Kan mycket väl vara sådant scenario som utspelade sig. Hatar fjortistjejer!!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
17 mars 2009
MrNinja skrev:
FLindgren skrev:

Han kanske missade er?

Intressant tanke faktiskt.

Bara för några veckor sen så fick jag och en framför mig grönt i en korsning varav vid andra sidan så är det övergångställe där det ju givetvis är rött för gående men ändå kommer ett sånt där fint fjortistjejgäng som bara går ut och tycker vi borde stanna. Idioten framför mig kör nästan på dom vilket är bra i sig men stannar bara och tittar på dom medans jag vrålar på och lägger mig på tutan. Dumma idiotfjortisarna går dock ändå över mellan våra bilar och slår till bilen framför mig.

Han framför åker bara vidare menas jag e fett frustrerad. Hade dom gjort likadant mot mig och slagit till min bil hade jag skitit i deras ålder, tjej osv och smällt till dom...alt. börjat backa!

Kan mycket väl vara sådant scenario som utspelade sig. Hatar fjortistjejer!!

Att i en sån situation sätta fordonet i rörelse visar på riktigt dåligt omdöme. Puttar du till personen i fråga kan du råka illa ut, om du i samma situation tappar kopplingen eller liknande (ingen är felfri...) kan personen i fråga och i förlängningen du själv råka riktigt illa ut.

Hade någon unge bankat till på min bil hade jag förmodligen kört ikapp, hoppat ur och börjat snacka om skadegörelse, polis etc. Förhoppningsvis bankar ungen aldrig på en bil igen isf smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

247 Inlägg
17 mars 2009
NIKKELICIOUS skrev:
Hejsan! var med ungdomsrådet "För kommunen" i Borås på Kongress Tors-Söndag (Idag).
Igår "Lördag" 23:54 Kommer en svart Volvo 850 Sedan mot ett övergångsställe där vi går över, Många ungdomar..

Killen börjar gasa, Leka något han inte alls är "häftig". En flicka på 14år fick hoppa undan istället föratt flyga över motorhuven hans.. Volvon åker därifrån med varvstopp 1-2 sen lugnt i 3an, på väg mot Mc-Donalds där Borås träffas om kvällarna..

Så någon som vet något om bilen? låter som att avgassystemet är borta från katt å bak typ..

Diskution; Vad tycker ni om dessa typer i trafik?

inge fel med att bytta ut avgassystemet och ligga vid varvstopet om man nu vill de men man ska inte köra som en idiot på olämplig plats det ska ju höras att man kör bil:P

:):) 740:):)

Sök