Jag böt idag, hade kollat SMHi och andra sidor, där alla lovat fint väder i Västmanland. Sen nu plötsligt, så säger alla snökaos, kollade lixom för 4timmar sen.
Ska nog fan bli meteorolog, verkar ju som dom vänder kappan efter vinden, fast dom har dyr jävla utrustning som skall kunna se framåt med bra resultat.
rätt skönt att åka 17" titan på vintern då sabbar det inte bilens utsende totalt
börjar ärligt känna lite panik då jag totalt dödade en fälg i slutet av förra sommarn så jag har en st 18" fälg som är TOKrepig efter att ha åkt hem i skuffen efter en punktering...inge bra med basar me fet alukorg som legat på fälgen och skaftsönder färgen totalt
verkar vara mode att åka me sommarfälgar på vintern.. kan också säga att jag inte äger nå vinterdäck fast just den bilen står ju still över vintern.. har andra bilar som jag kör me på vintern.. ne dubbdäck är det som gäller å dom åker inte av före 1/4 om inte senare..
verkar vara mode att åka me sommarfälgar på vintern.. kan också säga att jag inte äger nå vinterdäck fast just den bilen står ju still över vintern.. har andra bilar som jag kör me på vintern.. ne dubbdäck är det som gäller å dom åker inte av före 1/4 om inte senare..
skulle inte viljat åkt med sommar däck denna vinter iof suger det rätt duktigt att åka 225/45-17 på vintern oxå ser bra ut men det är oxå det enda fast nu när värmen kommer har det sin fördel...det svampar inte så förbannat när man leker märkte jag i går när leksugen kom fram pressa på så hårt jag vågade och endå släppte det inte mer än när man åkte runt 130-140 över riktiga backkrön då släppte det till någon gång fast det har mer med tyngdlagen att göra..svårt att ha fäste när hjulen är i luften