Man kan ju inte mer än bli riktigt glad nu när man tittar över väderprognosen för södra sverige! Grillen rök till och med fram i helgen för att få yttligare känsla av våren!
Frågan är om det är någon som bytt till sommarhjul ännu? posta gärna upp bild på era nytvättade bilar med sommarhjulen!
Tiden under våren är nog den bästa nästan på hela året enligt mig själv, då jag tycker att det är så kul när man byter till sommarhjul för tidigt och har ren bil så vrider folket nästan av sig huvudet när sådana bilar rullar förbi
Köpte nya sommar fälgar för ett tag sen, men har inte bytt en då jag har krånglat runt lite efter centrumringar men har fått tag på ett gäng som ska modifieras så snart kommer fälgarna på.
har inga vinter däck så dom har varit på hela vintern! problemet är att 240 har gått sönder! så får faaan bli vår nu! väntar på att få tvätta och vaxa!
Mja, för grusigt än..kommer väl sätta på dom i April
Bjork jag håller med dig lite där, vägarna är lite väl grusiga fortfarande så blästrar en hel del, men men sånt man kanske får ta beroende på hur försiktig man är eller rättare sagt hur mycket det kliar i fingrarna för våren.