Nu va man hemma igen. Blev en riktigt lyckad kväll, även om man kunde önskat att fler bilar kunde kört. Jäkligt kul att vi blev några stycken som drog vidare till Tilldas
Efter lite mailande fick jag följande svar av BLACKRACE GÖTEBORG
tjena, jodå, fått hem de mesta med info å papper, å skall lämma in tillstånden i veckan, vi siktar på att preliminärt köra en sväng tidigt ev runt skiften april/maj, sen kommer juSTCC å sedan Metaltown så Juni går ju helt bort, efter det blir det ju Säve första helgen i juli, å sen är det i princip å köra på
Så köra av blir det vi syns Mårten
Låter riktigt bra
Det var så lite så ska även kolla uipp datumen för säve
Efter som du e så snabb Ola:P så svara ja på de där Ang säve.. som säkert många vet redan så blir de ingen körning på säve med bilsport i år. bara på emmaboda och uppe i Piteå
Efter som du e så snabb Ola:P så svara ja på de där Ang säve.. som säkert många vet redan så blir de ingen körning på säve med bilsport i år. bara på emmaboda och uppe i Piteå
Jo, men skulle det inte bli körningar där ändå, fast utan bilsport som anordnare. Är iallafal så jag har fattat det.
Jo, men skulle det inte bli körningar där ändå, fast utan bilsport som anordnare. Är iallafal så jag har fattat det.
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Ja herrej-r...ibland ser man inte skogen för alla träden, eller nåt.. Har alltid kollat direkt i forumet, då det alltid brukar skrivas nåt där då det är race på G, men inte denna gången.
Tack för infon iaf! Ses kanske där? Ska iaf dit om det är uppehållsväder!