2453
Sök

Är det många här som kör utan körtkort?

147 Inlägg
28 mars 2006
Trådstartare
Undrade bara om det är många som kör utan kört kort?

Amatör
444 Inlägg
28 mars 2006
Jag gjorde  i 8 månader när jag blev av med mitt körkort hade inget val hade blivit av med jobbet annars ...

279 Inlägg
2 april 2006
Japp wink haft körkort 2 gånger.. men har ju så "jä--a" tung högerfot

two lies don´t cancel each other out

studerande
10 Inlägg
2 april 2006
Det har väll hänt....
Senast redigerat av simpan_222 (2 april 2006)

Chaufför
131 Inlägg
2 april 2006
Man är ju inte allt för smart om man gör de, de håller ju inte direkt i längden..

186 Inlägg
2 april 2006
Ibland kan man ha OTROLIG tur med det.
En polare körde i princip bil var-och varannan dag i över 1 år innan han fick körkort utan att bli stoppad. När han väl fick kortet blev han stoppad 3 ggr första veckan....

Catch me if you can!

764 Inlägg
2 april 2006
snortiz skrev:
Jag gjorde  i 8 månader när jag blev av med mitt körkort hade inget val hade blivit av med jobbet annars ...

Kör som folk så blir du inte av med det... wink

TeQuilla

Evolution
1 627 Inlägg
2 april 2006
körde på en skogsväg hemma och lekte

Fäll ner pungen och landa

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
2 april 2006
Förvånar mig inte det finns folk som gör så otroligt korkade saker som att köra utan att ha körkort. Det värsta är inte precis att ni kan bli stoppade. Tänk om ni skulle skada någon när ni är ute och leker tuffa. De kostnader som ni skulle ådra er skulle ni få leva med hela livet.

911 Inlägg
2 april 2006
Markus_C skrev:
Förvånar mig inte det finns folk som gör så otroligt korkade saker som att köra utan att ha körkort. Det värsta är inte precis att ni kan bli stoppade. Tänk om ni skulle skada någon när ni är ute och leker tuffa. De kostnader som ni skulle ådra er skulle ni få leva med hela livet.

Så alla som inte har körkort kan helt enkelt inte hantera en bil ?  och skulle förmodligen krocka i allt å alla.

pic up the phone, wazzzaaa

Administratör
2 978 Inlägg
2 april 2006
zortep skrev:
Markus_C skrev:

Så alla som inte har körkort kan helt enkelt inte hantera en bil ?  och skulle förmodligen krocka i allt å alla.

Risken är stor för det ja. Jag tycker att om man har haft körkort och blivit av med det så är det ok om man gör det nån gång ibland, det skulle i alla fall jag göra om jag blivit av med det.

En kopp av den svarta såsen...

Nknn
2 april 2006
zortep skrev:
Markus_C skrev:

Det jag tror markus_c menar är att _OM_ man skulle köra på nån utan körkort så kmr du få betala det resten av livet! Han påstod inte att man blir sämre o köra utan körkort...

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
2 april 2006
Jag skiter i o ni kan köra eller inte. Men händer det något oavsett om det är erat fel eller ej så täcker inga försäkringar.

SRT4 2,4T & 9000 2,3T
272 Inlägg
2 april 2006
Jag har kört utan körkort massor av gånger. När jag övningskörde smile

/Gormanz

186 Inlägg
2 april 2006
zortep skrev:
Markus_C skrev:

nope, rätta mig om jag har fel, men om man skulle göra någon invalid och inte har körkort så får man betala allt istället för att "bara" betala självrisken.
och det måste ju inte vara ditt fel. en fotgängare kan t ex. plötsligt stiga ut framför din bil.

911 Inlägg
2 april 2006
N0kan skrev:
zortep skrev:
Markus_C skrev:

Det jag tror markus_c menar är att _OM_ man skulle köra på nån utan körkort så kmr du få betala det resten av livet! Han påstod inte att man blir sämre o köra utan körkort...

hehe joo, men det såg ut som det när han skrev tongue

pic up the phone, wazzzaaa

719 Inlägg
2 april 2006
Inte olagligt bara i skogen på egen mark. Eller med ägarenslov.

live free, die young.

279 Inlägg
2 april 2006
Markus_C skrev:

mm precis eller?? har man körkort kör man ju perfekt o annars värdelöst o kommer krocka direkt eller... har kört dagligen sen jag var 16 (är 24) har alldrig krockat eller vart nära att skada nån på allmän väg!! men visst har jag krockat även voltat men dock på privita marker där jag "leker av mej".. orsaken till mina körkortsåterkallelser är farten, men som sagt respekterar andra i trafiken o anser det inte "farligt" eller "leka tuff" med att ligga i ca 130-140 på raka fina 90vägar!!!!

two lies don´t cancel each other out

Diesel-Galning
36 Inlägg
2 april 2006
kört på isen å privata grusvägar har man väl gjort men inte på allmän väg..
tycker de e onödigt att riskera när de inte e mer än några månader kvar till de riktiga..

12 086 Inlägg
2 april 2006
Jag tappade omdömet och suget var för stort sista halvåret innan jag fick kortet så det vart en del sena turer smile
Senast redigerat av JapMax (2 april 2006)

Sök