Bara lite tankar från lilla mig hrmfff lilla o lilla men iallafall !
Vi skickar ut sms osv. Just om den 13 juni vet jag Ej om det kommit ut, då jag Ej längre håller i detta.
Skriver på alla forum osv (gjorde jag iallafall), vet inte va vi mer kan göra tyvärr
Bara att hoppas att alla som ville så mycket och tror att det är så lätt, fortsätter och fixa träffar och aktiviteter, när det inte passar och vara med o hjälpa oss så det blir bra... Det e ju massa små skit hela tiden.. Därför tror jag folk tröttnar och inte orkar bry sig något nämnvärt förän det är för sent och kommer på att OPS det händer inget längre Va hände!??!??!
Bättre med ett par, inte bara GBrt eller kanske inte alls GBrt utan några andra klubbar, föreningar eller va ni vill kalla det. Fixar det så bra som det går med tillstånd, folk som behövs, priser, kanske "lekar", grill, marknadsföring you name it finns massor som måste göras.
Det blir aldrig bra när någon får för sig att det är så lätt och fixa och inte alls tycker det är bra att några skall bestämma, tyvärr måste det vara så att några skall bestämma för att det skall bli bra..
Därrimot så skall inte det folket vara själv utnämt utan vara sådant folk som andra har förtroende för osv..
Då tror jag det blir bra
Spy på mig det är ok. Ni behöver inte skicka PM, ta det här o visa va du har att säga eller far åt skogen
Puss o Kram