2664
Sök

Angående : GBrt´s Träffar 2009

Avstängd
1 557 Inlägg
12 maj 2009
Arradin skrev:
Ingen jag har pratat med här i GBG har nån aning på 13 juni...   
Så att skylla på att folk inte är intresserade är en väldigt dålig bortförklaring.

Bättre marknadsföring är kanske att föredra..
Men men, ni kanske annonserar på lokal nivå.. inte så många GBGare som är pigga på att åka till borås för att se om något " eventuellt " kanske händer.

Men vad vet jag

smile
Har du något bra tips till marknadsföring?

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
12 maj 2009
Bara lite tankar från lilla mig hrmfff lilla o lilla men iallafall !

Vi skickar ut sms osv. Just om den 13 juni vet jag Ej om det kommit ut, då jag Ej längre håller i detta.

Skriver på alla forum osv (gjorde jag iallafall), vet inte va vi mer kan göra tyvärr hmm

Bara att hoppas att alla som ville så mycket och tror att det är så lätt, fortsätter och fixa träffar och aktiviteter, när det inte passar och vara med o hjälpa oss så det blir bra... Det e ju massa små skit hela tiden.. Därför tror jag folk tröttnar och inte orkar bry sig något nämnvärt förän det är för sent och kommer på att OPS det händer inget längre Va hände!??!??!

Bättre med ett par, inte bara GBrt eller kanske inte alls GBrt utan några andra klubbar, föreningar eller va ni vill kalla det. Fixar det så bra som det går med tillstånd, folk som behövs, priser, kanske "lekar", grill, marknadsföring you name it finns massor som måste göras.
Det blir aldrig bra när någon får för sig att det är så lätt och fixa och inte alls tycker det är bra att några skall bestämma, tyvärr måste det vara så att några skall bestämma för att det skall bli bra..
Därrimot så skall inte det folket vara själv utnämt utan vara sådant folk som andra har förtroende för osv..
Då tror jag det blir bra smile

Spy på mig det är ok. Ni behöver inte skicka PM, ta det här o visa va du har att säga eller far åt skogen wink

Puss o Kram

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

QueenBitch
536 Inlägg
12 maj 2009
Du verkar vara lite små irriterad nu wink

Jag hör gärna runt med folk och kollar om dom kommer. E ju roligare om man blir ett gäng (om jag nu hänger med dvs)

Nu kallar skolan, pöss

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Xtreme
281 Inlägg
12 maj 2009
Dainty skrev:
Du verkar vara lite små irriterad nu wink

Jag hör gärna runt med folk och kollar om dom kommer. E ju roligare om man blir ett gäng (om jag nu hänger med dvs)

Nu kallar skolan, pöss

Kolla gärna runt mer en gärna. O det ja skrev har bara med vissa personer att göra i 033 området finns en del som gärna kommer på våra träffar. Men en nackdel e att det har varit studenten dagen innan har ja för mig när denna träff skall vara. Kke kan vara därför men låter det vara osagt.

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Streetrace is not a crime
112 Inlägg
12 maj 2009
KOM IGEN NU GBRT!!!!

Lägg inte ner det än om det känns för förjävligt nu sad

MRKERM! Du jobbade skit mkt förra året med GBRT och fixade allt typ! det är så dålig stil att folk inte tackar en sådan som gör så mkt jobb sad men det skall du veta! Du gjorde skit mkt förra året!

Folk kanske inte har anmält sig än för det är en bit kvar? En månad imon ??!?

Ni kanske skall sitta och skriva PM till nytt folk i GBG, leta på garaget efter nytt folk smile

Alltid trevligt me nytt folk på träffarna smile

satsa på GBRT!!!
Senast redigerat av Ghost_rider1 (12 maj 2009)

631 Inlägg
12 maj 2009
Har aldrig påstått att GBRT Gör ett dåligt jobb, tvärtom...
Men blev lite småirriterad på at skylla på att folk inte anmäler sig till en träff som dom flesta uppenbarligen inte vet om..

Tänker inte säga hur det ska skötas, hade knappast skött det lika bra själv.. Men i detta fall har uppenbarligen något brustit.

Ett tips är att göra en ny Post med detta, och inte gömma det i en tråd som denna smile

Kommer absolut om jag kan.. ska kolla på det smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 maj 2009
Ghost_rider1 skrev:
KOM IGEN NU GBRT!!!!

MRKERM! Du jobbade skit mkt förra året med GBRT och fixade allt typ! det är så dålig stil att folk inte tackar en sådan som gör så mkt jobb sad men det skall du veta! Du gjorde skit mkt förra året!

Ni kanske skall sitta och skriva PM till nytt folk i GBG, leta på garaget efter nytt folk smile

satsa på GBRT!!!

Tack.. Äntligen motivation... Vem du är är.. jag ärlskar dej big_smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

112 Inlägg
12 maj 2009
HyperSonica skrev:
Ghost_rider1 skrev:
KOM IGEN NU GBRT!!!!

satsa på GBRT!!!

Tack.. Äntligen motivation... Vem du är är.. jag ärlskar dej big_smile

lungt smile kan la skicka lite pm till folk i GBG å borås så inte vet om träffen smile kan hjälpa er så ni kan få nytt folk smile
Senast redigerat av Ghost_rider1 (12 maj 2009)

631 Inlägg
12 maj 2009
Akakapukko skrev:
men de man kan anmäla sig till e väl bara den där poängpromenaden eller?
tror ändå de kommer att komma folk men kanske inte så många osm e med på just de.
ja kommer komma med upp till borås. alltid kul att träffa folk, och kanske få en glimt av nån snygg brud ;-)

PS. snygga brudar som vill åka med anmäl er till mig smile DS

O, jag vill , välj mig snälla, välj miiiiiiiiiiiiig !cool

Yellow bug!
1 640 Inlägg
12 maj 2009
Angående den 13:e juni, boråsfolket saknar sms, många vet inte ens om att det är träff. En stor del kollar inte forumet här på Garaget, men förra utskicken var populära!

Själv anmäler jag mig inte pga studenten den 12:e, så kommer inte röra bilen dagen efter, samt att det är Truck Meet på High Chaparall! big_smile
Senast redigerat av Edil_ (12 maj 2009)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

QueenBitch
536 Inlägg
12 maj 2009
Gör som Akakapukko men tvärt om..
Ngn snygg kille som har plats i bilen? Åker mer än gärna med, saknar alla gamla bilfreaks!!!

JAG SKA GÖRA VAD JAG KAN FÖR ATT KOMMA DEN 13E OCH SKA KOLLA RUNT MED MASSA MÄNNISKOR SÅ DET KOMMER FLER!! big_smile

Maneater

631 Inlägg
12 maj 2009
Inte tillräckligt bra för att det ska vara värt det tobbe wink

Mindre OT , Lycka till med träffen big_smile

631 Inlägg
12 maj 2009
Inte för att vara sån, men du ska nog ta vad du får big_smile big_smile

GBRT -> Gör en ny ordentlig post med all info och datum och tider, så att jag kan sprida det vidare, utan att folk ska försöka leta igenom 14 sidor !   Göttans big_smile

( Nu får vi ge fan i att 'chatta' i tråden så vi inte får den låst, inget mer OT Snack )
Senast redigerat av Arradin (12 maj 2009)

330 Inlägg
12 maj 2009
Gör som arradin säger, gör en ny post så kan man hänvisa en hel del folk dit, jag kan dra med mig en del folk, ska försöka sprida ut det, men somsagt en ny post ang denna träffen bara så smile

mvh

82 Inlägg
12 maj 2009
Arradin skrev:

GBRT -> Gör en ny ordentlig post med all info och datum och tider, så att jag kan sprida det vidare, utan att folk ska försöka leta igenom 14 sidor !   Göttans big_smile

( Nu får vi ge fan i att 'chatta' i tråden så vi inte får den låst, inget mer OT Snack )

Va är det mer du behöver veta som inte står på första sidan?

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

Xtreme
281 Inlägg
12 maj 2009
Arradin skrev:

Tackar för att du skrev att hoppa chatta i tråden. Ta det via PM om det inte handlar om va det skall handla om o det står på sidan 1 va det skall handla om. Så ja ber er att ta det via PM eller GB eller hur ni vill snacka det men inte i tråden. Den skall inte låsas för något sådant. Tack på förhand

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

631 Inlägg
12 maj 2009
Mollan_86 skrev:
Arradin skrev:

Va är det mer du behöver veta som inte står på första sidan?

Då föreslår jag tillfället ändring av topic...  Så att det lockar mer..
Som sagt tidigare, folk hänger inte alltid på forumet, och dom kollar ju inte i alla trådar..

Vi vill väll ha dit mer än stammisarna ? smile

bara förslag, vill hjälpa till lite, kritiserar inte smile

Administratör
11 960 Inlägg
12 maj 2009
Håll er till ämnet, eller vi låser tråden (gäller främst snacket som startades på sidan 14).

Personliga ärenden tas via mail eller PM.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

112 Inlägg
12 maj 2009
Skicka sms eller gör en ny tråd smile

sms går ju alltid runt smile många som får det smile

QueenBitch
536 Inlägg
12 maj 2009
Absolut, tror på det med sms. Har själv smsat den del polare och några verkade vara intresserade

Maneater

Sök