Inte för att vara sån, men du ska nog ta vad du får
GBRT -> Gör en ny ordentlig post med all info och datum och tider, så att jag kan sprida det vidare, utan att folk ska försöka leta igenom 14 sidor ! Göttans
Å vaaaad menar du med detta??
Vill bara ha en simpel förklaring utan massa tjaffs å skitsnack nu
Ang att skapa ny tråd så kommer det en om nästa grej. Trots att det finns några personer som inte alls tål att vi har flera trådar igång men det kommer en ändå
Vi kanske skall hoppa över "poängpromenad" !?!? Hitta på något annat? Folk tyckte det va kul förra året därför vi tänkte köra det igen.. Kommer inte ihåg hur många det va med förra året men det va en heldel folk Trots en gigantisk nederbörd....
Rush Racing har ju sitt GVD Meet samma datum, det drar nog mer folk tyvärr! Förra årets träff hade dom 495 bilar i lilla Gislaved!
Ja de drar nog mer folk än vad Street STS gjorde i knalleland
Försökte bara hjälpa er lite, men icke sa nicke, att du alltid håll på.. suck, inte konstigt att folk blir irriterade på dig! Kanske därför folk tröttnar på er och inte dyker upp.
Rush Racing har ju sitt GVD Meet samma datum, det drar nog mer folk tyvärr! Förra årets träff hade dom 495 bilar i lilla Gislaved!
Försökte bara hjälpa er lite, men icke sa nicke, att du alltid håll på.. suck, inte konstigt att folk blir irriterade på dig! Kanske därför folk tröttnar på er och inte dyker upp.
Ko men det kan nog va därför... För jag är ju så otrevlig mot precis alla..
Det blir nog bra lilla hjärtat... Har ju sagt att de ligger i min natur
Vilka tider är det dom håller på? Hade velat åka dit själv Ett gäng med trevligt folk, dom där RR Förmig dom brukar börja ganska sent men har säkert fel
Ko men det kan nog va därför... För jag är ju så otrevlig mot precis alla..
Det blir nog bra lilla hjärtat... Har ju sagt att de ligger i min natur
Vilka tider är det dom håller på? Hade velat åka dit själv Ett gäng med trevligt folk, dom där RR Förmig dom brukar börja ganska sent men har säkert fel
Datum: Lördag 13 Juni Tid: 20:00 Plats: På Lidl´s, Europris & jem & fix Parkering Ort: Gislaved
Datum: Lördag 13 Juni Tid: 20:00 Plats: På Lidl´s, Europris & jem & fix Parkering Ort: Gislaved
Kan vi ju åka ner från Borås efter va vi nu skall göra Säkert en del som är på
Kan vi ju åka ner från Borås efter va vi nu skall göra Säkert en del som är på
Du menar att man först e på GBrt träffen å sen drar vidare? Låter nice