Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Jag ska köra fram till torsdag kväll, sen står det annat på agendan(kärringen går på semester då! )
Det här har blivit gjort idag! Inte så jätte mycket men jädrans vad snurrigt det är när ALLT ska göras, blir lätt mycket små pill här och där som inte resulterar i så mycket... Och jag som hade räknat med att "ja några dagar så är den ihop" men det märker jag nu att det kommer nog ta mer än så! Men nån gång blir den väl klar....
Mycket har jag märkt upp som tur är (klappar mig själv på axeln) men inte allt! Och när man kommer till nåt "special" som inte är uppmärkt så blir det en hel del klurande!
Idag har jag inte fått så mycket gjort, trots semester så blev jag inringd till ett företag som hyr in mig emellanåt! Men diffen och det runt i kring den blev klart iaf!
Imorgon tänkte jag försöka få till elen, det "borde" gå rätt smidigt. Vill ju provstarta den så snart som möjligt!