finns chip på itsfun... (www.itsfun.nu) ger ca 13 hk för 3000 kr. Jag tror det är omlödning av chipet som gäller då, men vågar inte svära på det. Man kan inte räkna med såna monstereffekter när man inte har stressfläkt
Ja jag vet att itsfun har det, men 13 hk för 4500 kr känns väldigt lite och dyrt. 10 % effektökning ska man väl ändå kunna få, och dessutom för en billigare peng?
Ja jag vet att itsfun har det, men 13 hk för 4500 kr känns väldigt lite och dyrt. 10 % effektökning ska man väl ändå kunna få, och dessutom för en billigare peng?
för att få ur 10 % på en chiptrimning krävs oftast en Turbomotor som tr3ge sa. Man kan inte räkna med så mycket mer av en sugmotor.
för att få ur 10 % på en chiptrimning krävs oftast en Turbomotor som tr3ge sa. Man kan inte räkna med så mycket mer av en sugmotor.
Nej, jag vet att man inte ska räkna så mkt av en sugmotor. Men 10 % från en sugmotor ska väl inte vara problem? En turbomotor ska man väl kunna klämma ur mer än 10% från iaf.