Blir för långt att svara er alla en och en med jo jag har också sett honom på Instagram, helt sjukt att ni finns överallt och ser allt som händer, underbara är ni
Alla bilder på min bil är iallafall borta nu och kikar in på både Dayviews och på hans sida på Insta då och då men han verkar lagt ner som tur är. Håller helt klart med att man får ta det som en komplimang, finns inte mycket annat att göra
Iaf till något helt annat..Ni som följt tråden ett tag kanske minns att jag sagt något om bakre "stabiliseringsstaget"/krängningshämmaren eller vad man nu ska kalla det, som sitter på bakaxeln och upp i ramen. Funderingarna har ju varit många både här och även nån av mina vänner som undrat,
kan det bli så att staget "trycker ut" axeln åt sidan pga kortningen och alla modifikationer med luft te.x? Jag har hela tiden sagt att jag inte vet, men det tror jag inte!? Känns för mig ologiskt, men jag vet som sagt inte. Tänkte i början att jag skulle flyttat fästet i ramen men nu behövs det inte längre då jag placerar om bälgarna istället, kan vara där dom idéerna om att det kunde flytta sig kom upp, minns faktiskt inte
Har nu iaf lämnat staget till CNC som ligger dörr i dörr med där jag går i skolan och dom skulle bygga om det till ett ställbart efter mina ritningar, så hoppas det kommer fungera, väldigt enkel lösning
ni får se när det är klart!
Tänkte även lyfta i motorn i veckan eller till helgen beroende på hur det blir med tid över osv, kommer hit släkt och ska bo över Vasaloppet och då förvandlas garaget till skidvallnings central så kanske får skjuta upp det tills det är över