vill på stå att de är bättre att ha lmm på trycksidan.. i åmed att Lmm mäter tempen på luften med. å de är väl tempen efter ic som är intressant?? plus att du kan köra med öppen dump utan att den cpar...
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
vill på stå att de är bättre att ha lmm på trycksidan.. i åmed att Lmm mäter tempen på luften med. å de är väl tempen efter ic som är intressant?? plus att du kan köra med öppen dump utan att den cpar...
o Lmm från en Gl är samma som turbo LH 2.4 016
//Fredrik
okej då vet man det! bra info för jag ska själv börja på min 240 nu så det tackar jag för
Hade glömt ta hål i packningen till oljereturen så därför det rök, ska stå imorgon och ryka klart, måste även kika på dumpen, funkade inte riktigt 100 idag, turbon lät konstigt, gissar att den "surgade". Menmen, imorgon är en annan dag