vet att de var ett bra tag sedan nu men, hur gjorde du med högtalarna i hatthyllan? e där inte två hål redan i hatthyllan, alltså i själva plåten, använde du dom hålen eller hur gjorde du?:o
vet att de var ett bra tag sedan nu men, hur gjorde du med högtalarna i hatthyllan? e där inte två hål redan i hatthyllan, alltså i själva plåten, använde du dom hålen eller hur gjorde du?:o
Jo det finns, men de var för små för mina magneter.. Går bra att ta en sticksåg och fixa det med
Jo det finns, men de var för små för mina magneter.. Går bra att ta en sticksåg och fixa det med
slog de på mycket? du hade 6x9 högtalare va?
Finns säkert olika storlekar men mina var lite för stora iaf Bara att mäta och rita på ett ungefär
Gjort lite allmänt nyttigt idag, bytte mätarhus. Någon som har en bra förklaring på varför det finns två olika modeller? -.-'''''''' Men blev rätt bra med andra dioder, dock gör de vita dioderna att det lyser ljus blått, epa. Men det får gå, ska fixa vid reglagen också
Rev upp mattan under föraren och hittade ett hål på 5x2 cm, riggade en kupefläkt som kunde torka upp mattorna, ska lägga igen imorgon.
Och så började jag lägga igen hålet i reservhjulsbaljan, blir förhoppningsvis klar med det imorgon
Lagt igen hålet under förarmattan idag, känns bra ;P
Letar efter specialverktyg #2600, #2284 och kuggflanksspels mätare #5971(?).
Vet ni någon som har så hör gärna av er.
vad i hela friden är det för nått? antar att volvo har som du får låna!
Det är diverse specialverktyg för att byta och mäta in diffen.. Nej det låter ungefär såhär: "Suck, pust. Nej det var ju några år sen vi höll på med sånt så några sånna har vi inte kvar............."
Har fått tag på några grejer men fattas fortfarande ett par..
Tänkte göra ett ingrepp nästa helg om liften är ledig i det garaget.. Har skaffat alla delar som behövs och letat reda på de viktigaste verktygen.. Hoppas det går smidigt
Köpte den på klracing, den billigaste racekatten jag hittade
den är väldigt enkel att koppla in men enklast är att hämta dom hela 5 kablarna och mätaren på skroten på 90.a så sitter den i den lilla grillen eller vad man ska säger i underkant på kofångaren. går 2 kablar från den till mätaren. sen är det en plus och en jord sen en kabel som går till stift 4 på undersidan av säkringspanelen kan fixa en bild och slänga upp :