3262
Sök

Info om mds fanatic F-2300 slutsteg?

14 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Slutsteg MDS fanatic F-2300.
jag vet ingeting om den..
nån som vet hur många rms den har?
är den nått att ha? vad är nypris på den ungefär?

16 Inlägg
5 april 2009
nypris 1800 nåt 2x300 W
om de e nåt o ha vet jag inte

been there done that! got it?

FYM racing.
122 Inlägg
5 april 2009
Slutsteg MDS fanatic power amplifier F-2300. Rms,per channel 4 ohms 95W*2CH,                       2 Ohms 170W*2CH. Bridged Mono 4 Ohms 190W*1CH.

FYM racing.

16 Inlägg
5 april 2009
Köp inte mds steg allt är bättre än det till och med biltema stegen.

2 914 Inlägg
5 april 2009
har inte lyssnat på något mds. skulle helst inte köpa ett sådant, vad ska du driva för någonting? ska du bara ha högt tryck om det är bassteg.? ljudkvalitet till framhögtalare, lite svårt att veta vad som är bra om man inte vet vad det ska vara bra på.

573 Inlägg
5 april 2009
vad ska du ha det till och vad får du betala? hur kräsen är du?

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!

14 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
Miramithe skrev:

de är en monoblock..ja ska driva en 12:a baslåda eller  2 6x9.
gav 400spänn för de

573 Inlägg
6 april 2009
opaa skrev:
Miramithe skrev:

de är en monoblock..ja ska driva en 12:a baslåda eller  2 6x9.
gav 400spänn för de

okej funkar nog bra till 6x9orna, kan va lite klent till basen, men det beror ju på vad du har för bas

49 Inlägg
6 april 2009
Vin_Diesel skrev:

kan du förklara vad som är skit mds stegen då??

1 338 Inlägg
6 april 2009
hej

har du öppnat och kollat i dem nya MDS stegen??

Jag öppnade upp det berömda sinus live steget och jämförde med det billigare MDS M3 steget.

SLA1500 till vänster M3 till höger tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/20668/609964_0tahy8.jpg

Många av er som skriver skit om MDS har inte ens ägt nåt från dem...
men men finns så många experter som vet vad som är skit mm... roll

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

16 Inlägg
6 april 2009
Jo kolla in nypriset på mds steget nämt åvan 1800. kassta på ett par hundra lappar och få en bra rockford steg. det är samma med gas jag fattar inte att folk kastar ut pengar på sån skit det spelar ju inget av sånna steg. det är precis samma med basarna de spelar ingen roll om det är ultimate från jula eller gas, mds basar de är inget klipp i det det är värt ett par hundringar extra och få bättre saker och har man inte pengar så får man köpa sak för sak. och så är det nån idot som ska sno det och då får man köpa nytt igen. Men nu som han gett 400 är ett bra pris de ätr dom värda men inga 1800 man blir bara besviken.

16 Inlägg
6 april 2009
Jag ska inte kolla i mina steg det blir ingen gladare av jag ska spela musik med mina och att tillägga mds har blitt bättre med åren men dom är inte bra...mds är sådant man köper på Micro och micro är en billighetskedja såsom biltema alltså samma skiten enligt mig eller välj julas marquant. samma grejer..

49 Inlägg
6 april 2009
Vin_Diesel skrev:
Jo kolla in nypriset på mds steget nämt åvan 1800. kassta på ett par hundra lappar och få en bra rockford steg. det är samma med gas jag fattar inte att folk kastar ut pengar på sån skit det spelar ju inget av sånna steg. det är precis samma med basarna de spelar ingen roll om det är ultimate från jula eller gas, mds basar de är inget klipp i det det är värt ett par hundringar extra och få bättre saker och har man inte pengar så får man köpa sak för sak. och så är det nån idot som ska sno det och då får man köpa nytt igen. Men nu som han gett 400 är ett bra pris de ätr dom värda men inga 1800 man blir bara besviken.

haha du har koll du. jag skulle vilja påstå att jag har hyffsat klipp  i mina mds basar.
jag vill också påstå att mds är prisvärt, för har man inte råd med fina märken som kicker, impact orion osv osv så är mds ett billigt alternativ..

1 338 Inlägg
6 april 2009
Vin_Diesel skrev:
Jag ska inte kolla i mina steg det blir ingen gladare av jag ska spela musik med mina och att tillägga mds har blitt bättre med åren men dom är inte bra...mds är sådant man köper på Micro och micro är en billighetskedja såsom biltema alltså samma skiten enligt mig eller välj julas marquant. samma grejer..

dem säljs inte av Micro.. gjordes det för många år sedan..

Öppna du ditt Rockford steg i samma prisklass så ska du se wink Lovar du blir förvånad! ...

Kolla tex på detta magnat steg i nästan samma prisklas nån hundring billigare tongue
OBS Detta steg är Specat av tillverkaren till 1400Wmax cool
https://www1.garaget.org/gallery/archive/20668/609963_n9qfwp.jpg

MDS Steget till 1200Wmax 800wrms:D

https://www1.garaget.org/gallery/archive/20668/609964_0tahy8.jpg

Sinus live 1500 till 1500WRMS ....

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

2 656 Inlägg
6 april 2009
klaus84 skrev:
Vin_Diesel skrev:

kan du förklara vad som är skit mds stegen då??

jag hade ett gp3 steg som konstrade och eldade upp 2 st basar smile de var fel på steget smile

ElectroRaggare
885 Inlägg
6 april 2009
Många som gnäller på MDS bara för gnällandets skull. Jag har kört på MDSgrejer i fleratlet bilar i många år och än har inget varit dåligt eller gått sönder, inte ens krånglat nångång!

MDS blir bara bättre och bättre. Visst fan finns det bättre grejer på marknaden, men då ska man upp ett par prisklasser.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

1 534 Inlägg
6 april 2009
NxV skrev:
Många som gnäller på MDS bara för gnällandets skull. Jag har kört på MDSgrejer i fleratlet bilar i många år och än har inget varit dåligt eller gått sönder, inte ens krånglat nångång!

MDS blir bara bättre och bättre. Visst fan finns det bättre grejer på marknaden, men då ska man upp ett par prisklasser.

iof var väl ändå mds bättre förr så jag skulle säga att de blir sämre och sämre...

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
6 april 2009
Jag får faktiskt säga att MDS HAR ryckt upp sig under de senaste tio åren....

Men det finns helt andra anledningar än dåliga produkter och ett dåligt rykte pga om-märkning av svinbilliga grejer som de sålde dyrt som gör att jag tar avstånd från MDS....
Men det är saker som inte tillför diskussionen ngt alls så jag låter bli wink

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

FYM racing.
122 Inlägg
6 april 2009
Vin_Diesel skrev:

N00B!

FYM racing.

573 Inlägg
6 april 2009
Lonefox skrev:
Jag får faktiskt säga att MDS HAR ryckt upp sig under de senaste tio åren....

Men det finns helt andra anledningar än dåliga produkter och ett dåligt rykte pga om-märkning av svinbilliga grejer som de sålde dyrt som gör att jag tar avstånd från MDS....
Men det är saker som inte tillför diskussionen ngt alls så jag låter bli wink

men om man inte använder den skiten som bara är om märkt och höjd prislapp på så kan man hitta saker som fungerar minst lika bra som andra märken i samma prisklass, klart de finns skit men de finns många skitmärken där ute...

Sök