rödblock eller vitblock? polarn har en m90 omsvetsad till vitblock i sin 960 med t5 och vet att han sagt att han ska byta till bmw låda..
Nej fan den skall ihop med ett rödblock, likaså svepet jag har är till rödblock.
trodde ingen körde rödblockare längre.. när 5orna finns ) kollade med honom och han hade ingen rödblocks låda. och han har ingen rödblockar bil eller för den delen bara vitmotor och d24tic
rödblock eller vitblock? polarn har en m90 omsvetsad till vitblock i sin 960 med t5 och vet att han sagt att han ska byta till bmw låda..
Nej fan den skall ihop med ett rödblock, likaså svepet jag har är till rödblock.
trodde ingen körde rödblockare längre.. när 5orna finns ) kollade med honom och han hade ingen rödblocks låda. och han har ingen rödblockar bil eller för den delen bara vitmotor och d24tic
Inte alla som orkar börja om från början när man redan byggt en motor. Hade jag börjat bygga motor till den guldiga idag hade jag valt M50B25 eller T5, men eftersom motorn redan är byggd så kör jag vidare med den.
Inte alla som orkar börja om från början när man redan byggt en motor. Hade jag börjat bygga motor till den guldiga idag hade jag valt M50B25 eller T5, men eftersom motorn redan är byggd så kör jag vidare med den.
polarn håller på och bygger en ny t5a han körde först med en v70n r awd motor men blocken är så klena så nu blir det en ny 2.5liter block med förstärkt block och han behöver lite stadigare låda till den
hade det inte varit för ljudet hade jag nog valt rödblock om jag skulle bygga en nu.. men t5ljudet är ju så förbannat gött..
en k-serie är ju ett hett tips om man inte har motor och vill åka 4a.. där stoppar underdelen för 500-600hk med orginal kolvar och stakar på k20a/a2 eller k24a/a2
Tycker ändå det är rätt så fränt att se folk piska ur mycket effekt ur en sur gammal 8v. Sen att reservmotorer kostar piss och ingenting är ju alla tiders. Köpte mitt nuvarande FK långblock för 500kr efter att cylinderväggen sprack i mitt gamla.
Senast redigerat av Jesper328 (för 8 timmar sedan)