2496
Sök

Angående: Elmia 09 "outdoor-utställning"

947 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Tja var bara nyfiken på vilka som ställer ut på elmia på outdoor? Ska själv ställa ut där och kan va kul å snacka med någon innan man åker dit så man känner nån lite iaf smile
Senast redigerat av chrizz (7 april 2009)

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
5 april 2009
Jasså bilen går i Linköping nu! Din silvrige 850! Känner ägare innan, Han som köpte bla kjolpaketet osv. Kolla min galleri. Har lite otrevliga bilder där på den wink
P.s Läste lite info om bilen. Den har portad & planad topp + vassare kamaxel, extrator grenrör , 3" avgas.!  Kjolpaketet kommer inte från Realcar, utom Plast & son smile Lackering utfört i Lerum. mm. E det något du undrar över så är det bara att Pma smile
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (6 april 2009)

C H E V R O L E T <3

3 390 Inlägg
6 april 2009
Flyttar denna till Efterlyst.

MVh
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

77 Inlägg
6 april 2009
Jag ska ställa ut där smile

947 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Jasså bilen går i Linköping nu! Din silvrige 850! Känner ägare innan, Han som köpte bla kjolpaketet osv. Kolla min galleri. Har lite otrevliga bilder där på den wink
P.s Läste lite info om bilen. Den har portad & planad topp + vassare kamaxel, extrator grenrör , 3" avgas.!  Kjolpaketet kommer inte från Realcar, utom Plast & son smile Lackering utfört i Lerum. mm. E det något du undrar över så är det bara att Pma smile

Tjena.. aha jasså tongue.. Ehh plast o son har inte de där kjolpaketet. Det är realcars paket. En kompis har ett exakt likadant o det är från realcar. Kan hända att plast o son har nått liknande. Vet du om den är chippad? har hört rykten om det.

947 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
volvofidde skrev:

aha okej smile. Är du klar med din bil?

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
7 april 2009
850_GLT skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Tjena.. aha jasså tongue.. Ehh plast o son har inte de där kjolpaketet. Det är realcars paket. En kompis har ett exakt likadant o det är från realcar. Kan hända att plast o son har nått liknande. Vet du om den är chippad? har hört rykten om det.

Joo plast & son hade det paketet för 2 år sedan! Det var min dåvarande polare som jobbade åt dom som fixade paketet. Ja bilen var chippad med. Som sagt, Portad & planad topp , extrator grenrör + 3" avgas , öppet filter med frisk o kall luft + chippad , vassare kamaxel! Men såg att ägaren innan dig plockat av dom snygga framlyserna sad Tråkigt. Dom var rätt okej dom han ( Min polare hade på )
Men bilen ser bra ut nu!  R vingen blev ju stulen 4 dagar innan försäljning. Någon idiot rykte av den! Finns puckon till allt ! Men visst har bil fan ett jävligt speciellt morr i sig wink Låter fruktansvärt underbart! Saknar det faktiskt  hmm  Låter inte som vilken 850 som helst!
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (7 april 2009)

C H E V R O L E T <3

77 Inlägg
7 april 2009
850_GLT skrev:
volvofidde skrev:

aha okej smile. Är du klar med din bil?

I princip:P

Administratör
11 930 Inlägg
7 april 2009
Flyttar tillbaka till evenemangsforumet smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

iceman_21
7 april 2009
Vilka bilar får delta på denna Outdoor utställning?...

77 Inlägg
7 april 2009
iceman_21 skrev:
Vilka bilar får delta på denna Outdoor utställning?...

Du måste ha anmält dig till själva mässan för att få delta. Sen får man ett mail om Outdoor Show. Så om du inte gjort detta så tror jag inte att man kan anmäla sig längre.

686 Inlägg
7 april 2009
skall också ställa ut rosa civicen på outdoorshow

RushRacing

367 Inlägg
7 april 2009
jag ska oxå ställa ut min bitch big_smile men det vet du sen innan jonas big_smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

MOGAMBO
149 Inlägg
367 Inlägg
7 april 2009
vf missar du nu detta helt plötsligt mike??

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

OEM <3
6 957 Inlägg
7 april 2009
Attans att man inte sett detta hmm
Vilken dag är outdoor då? Lör?

OEM <3

947 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
850_GLT skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Joo plast & son hade det paketet för 2 år sedan! Det var min dåvarande polare som jobbade åt dom som fixade paketet. Ja bilen var chippad med. Som sagt, Portad & planad topp , extrator grenrör + 3" avgas , öppet filter med frisk o kall luft + chippad , vassare kamaxel! Men såg att ägaren innan dig plockat av dom snygga framlyserna sad Tråkigt. Dom var rätt okej dom han ( Min polare hade på )
Men bilen ser bra ut nu!  R vingen blev ju stulen 4 dagar innan försäljning. Någon idiot rykte av den! Finns puckon till allt ! Men visst har bil fan ett jävligt speciellt morr i sig wink Låter fruktansvärt underbart! Saknar det faktiskt  hmm  Låter inte som vilken 850 som helst!

Ahaa okej. Ja det är synd att de svarta ljusen inte va på när ja skaffa den. Men den blev lite små grymm med gröna klarglas tongue... Håller med.. den låter jävligt fint big_smile

947 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
Attans att man inte sett detta hmm
Vilken dag är outdoor då? Lör?

aa det är på lördan.

947 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
WHITE--RR skrev:
skall också ställa ut rosa civicen på outdoorshow

aah de blir nog nice big_smile.. har sett att de blir bra väder på lörda oxå big_smile

686 Inlägg
8 april 2009
nice om de blir gött väder. komr nog va en rolig dag

RushRacing

Sök