Det kommer bilder under dagen och kvällen. Och troligtvist massa bilder i helgen..
Har inte kunnat vara i garaget o hålla på med bilen så mycket på sista tiden. Men just i skrivande stund så är ja i garaget o bygger om bräda nr2. Håller på o bredda brädan. Eller så den blir djupare in mot bilen. Om ni förstår vad ja menar. Detta för o få plats med 5,25" högtalarna på höger sida. Där brädan är väldigt smal. tight som fan o få plats med bafflarna där. Bilder kommer under dagen på detta..
Tack för alla positiva komentarer. Jätte kul att ni gillar det. Men ganska så mycket jobb kvar. Har knappt börjat bygget. Så är det klart till jul så är det ju bra..haha..
Har blivit lite ändringar i Hur instalationen kommer se ut. Lite andra grejer som kommer inköpas inom snar framtid..
Här kommer en systemskiss på vad det kommer sitta i bilen. Kan bli några yterligare ändringar. Men troligtvist så är det så här det kommer bli.
Jaha då har man varit i garaget o varit lite duktig idag också då...
Kommer lite bilder. Ganska så mycket kvar. Men man börjar se hur det är tänkt o se ut iaf...
Så det va allt för i kväll. Blir väll en sväng i morgon också. Någon som har tips på hur man ska få dit lådor? Ska ju sitta slutna lådor till 5,25" högtalarna också.. Blir en utmaning o få plats med dessa.. haha..
Ja det kan ja lova att det är. Sjukt mycket spacklande o slipande.. Känns som det aldrig tar slut. haha.
Några bilder från morgonens arbete....
Va ju skit fint väder ute i dag. Skönt o stå ute i solen o slipa.. Man kan ju inte så inne i en mörk verkstad när det är så här fint väder ju..
Det var allt för nu. Håller på o spona vad ja ska klä med. Alcantara vore skit snyggt med kostar ju en del. Flocka är väll lite epa traktor varning. Eller va tycker ni? Eller ska man klä i vinyl?
Någon som har förslag
Brädan beräknas o vara klar för o kläs i början på nästa vecka. Så Borde bestämma mig nu..
Jag röstar för vinyl (i original kulör) alternativt alcantara. Flocka är fräckt men tycker itne det passar i en "normal" bil. Det ska vara i en race bil.
Jag röstar för vinyl (i original kulör) alternativt alcantara. Flocka är fräckt men tycker itne det passar i en "normal" bil. Det ska vara i en race bil.