Miztr skrev:
Tiger1978 skrev:
Dom kollar på hur duktig på körning och teori innan man får halkan.. Det är ju dock så att vissa utvecklas snabbare än andra.. Du kanske kämpar järnet så kommer det nån som är nån typ av naturbegåvning som tyvärr kanske har lite lättare att ta in info, tror inte du ska byta skola för risken finns att det kan ta längre tid för dom måste ju veta hur mycket du kan och kanske får göra om en massa istället..
Obs jag påstår inte att du är kass eller nått men det kan vara ett misstag att byta skola, prata med läraren och förklara att du känner dig förbisedd..
mm, men jag har ju fått godkänt för att boka halkan men det är ju fullt, de har tjötat som fan på mig att bli klar med toeri osv för att jag ska kunna ta halkan och få körkort ASAP. Nu har jag gjort det och så får jag inte tid.
Eftersom de "tvingat" in mig på dagar efter en seg skoldag med cp massa plugga för att bli klar inför halkan så känns de förjäves.
Folk som fyller tidigare och som är klara för halkan borde få tid före sånna som fyller 3 månader senare... Men det är min åsikt och den är säkert åt helvete.
Det är ju inte körskolans fel då.
Det är ju DU som behövts "tvingats" in till trafikskolan.
Hade du pluggat hemma och kört hemma så hade du kanske skrivit upp tidigare (Du vet, man lär sig när man pluggar) och därmed hunnit göra halkan innan alla andra som också vill ha körkort till sommaren bokar tid.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.