har hört att det är konstiga frågor, så då undrar jag såklart: är det konstiga frågor, och varför är de konstiga i så fall? sen vill man ju gärna veta hur frågorna är ställda har pluggat tillräckligt tror jag, men man vill ju vara så förberedd som möjligt MVH
frågorna kan vara konstiga, kommer dock inte ihåg något konkret. det finns frågor med flera alternativ som kan vara rätt, men vissa är mer rätt än andra. lycka till!
Gjorde mitt prov förra veckan men tyckte inte det var så konstiga frågor. Tänk bara på att läsa frågorna noga så att man tex inte blandar ihop får och måste.
Ett tips jag kan ge är ta god tid på dig, läs noga igenom och tänk en gång för mycke än en gång för lite...Om du får tid över så kolla igenom vad du svarat!...Jag klara me alla rätt ...
Ett tips är ju att du tränar på datorn med ett program.. Jag tror det blir svårt om du bara har läst boken.. dels så kmr man inte håg så mycket och dels så är frågorna konstiga om man bara har lsät boken.. därför ska du träna på frågorna på datorn... du kan pm'a mig så kan jag skicka programmet över msn lr nåt.
har program här och på körskolan som jag tränat på ligger väl typ, på körskolan, i snitt 65/70 och då kan jag inte frågorna "utantill" (iaf. inte många) har övat i en månad nu.. hoppas jag klarar det, fyller imorn med.. skulle va bästa födelsedagspresenten jag gett mig själv tack för alla svar
tack =P 57 bara, kunde ha gått bättre.. var massa som jag VET, men ändå inte kom på där
GRATTIS... det va ju bättre än en polare han fick ett poäng under... han va inte så glad när ja ringde o fråga hur de hade gått... men gången efter så gick de bra då tror ja han fick 55 eller nått runt ikring de...