kanooooooners med så mycket bilder men hade vart roligare om du lagt dom i ditt galleri/evenemang på garaget istället....va lite segt drag ii deras server tyvärr med god cred för alla bilder ...tack //Mvh
hmj.. men e inte de meckigt då ? eller ? ska kolla
en brudjävel som klev in mitt i synen på mig när ja fått folk att flytta på sig.. ja blev förbannad o tog kort.. hota me att lägga ut de.. o gjorde det.. mohaha
jag e ooooond..
OBS, du kommenterade inte de andra assen på fotona.. how come du kommenterar detta???
en brudjävel som klev in mitt i synen på mig när ja fått folk att flytta på sig.. ja blev förbannad o tog kort.. hota me att lägga ut de.. o gjorde det.. mohaha
jag e ooooond..
OBS, du kommenterade inte de andra assen på fotona.. how come du kommenterar detta???
Måste medge att tjejerna där såg inte tillförde så mycket! hehe. Knallvit hy
jag e ooooond..
hihi... nja.. de va ingen direkt klass på dem.. men så e de ju.. ju slampigar edesto bättre.. jädrar va de va på en av tjejerna i en bil där.. alla va framme o tog kort på hennes bröst :S jag hade fan aldrig godtagit det. stackars tjej.
höbalen eller ? Hörde att de va nån me höbal på bilen som fick liiite skäll på volvo parkeringen..
de var nog inte jag fanns en 740 med en bal också måste varit den jag fick ingen skäll iallafall
haha.. du va inte ensam om den iden alltså ? haha
när ja kör höbalar med min bil brukar ja ha dem på insidan (hade häst)
nä var inte ensam blev nästan deprimerad när jag såg den ... men vi var ensamma om barntaxi skyllt iallafall fast på bilden hade vi täckt över den med diverse efter order av ordningsmakten fast de slet vi bort ganska snart
jag e ooooond..
hihi... nja.. de va ingen direkt klass på dem.. men så e de ju.. ju slampigar edesto bättre.. jädrar va de va på en av tjejerna i en bil där.. alla va framme o tog kort på hennes bröst :S jag hade fan aldrig godtagit det. stackars tjej.
Vad förväntar man sig om man går till en bilmässa med stora bröst och urringat?
Vad förväntar man sig om man går till en bilmässa med stora bröst och urringat?
hehe, jo. Vill man inte så kan man ju ha mindre tajta kläder på sig.