3776
Sök

Eftersnack: Inofficiell Garaget medlemsträff i Borlänge Datum 16/5

The Joker,
463 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
dom har sån där tvätt station i blge vid besiktningen tror jag. så går ju att vara där om du vill å inte är hur noga som helst:D

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
16 maj 2009
Nja, har hus med gård och högtryckstvätt, så jag kör nog en tvätt där. wink Men det får bli efter att jag varit på Street Meet. Tänkte köra lite stressfix av dörrarna, tvätta bilen och äta mat då. Så är man fit for fight sen inför kvällen. smile Väderprognosen såg då lovande ut för kvällen, inte så jättevarmt men uppehåll och rätt fint väder iaf, bara å hoppas att det blir så då.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

178 Inlägg
16 maj 2009
Halvrisigt väder i Ludervika nu hmm Men man får väl springa ut å vaska av traktorn utifall det bättrar sig till kvällen

35 Inlägg
16 maj 2009
de är skapligt väder i blge nu , lite molnigt men runt 17 grader varmt iaf å blåser lite, får se om de blir bätre under dagen , .. hoppas vi slipper regnet iaf

Fotograf
1 319 Inlägg
301 Inlägg
16 maj 2009
dyker ner en vända skulle ja tro.

!!!Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på!!!

1 Inlägg
16 maj 2009
kul jag kommer dit x)

hEZtkatt

648 Inlägg
16 maj 2009
för alla som funderar så är vädret väldigt bra i Borlänge just nu och ser ut att blir så hela kvällen

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
16 maj 2009
Ja vädret ser ju grymt fint ut nu, synd att det inre var så för typ 5 timmar sedan... men men, nu kommer vi ett gäng från Falun iaf och jag hoppas att alla andra på listan också kommer. då blir det skoj! smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}

648 Inlägg
17 maj 2009
tycker det var dålig uppslutning :-( ..synd att det svinades så pass mycket som det gjorde

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
17 maj 2009
Ja ush för alla dom som höll på och börnade å körde som idioter på parkeringen samt dom som kastade skräp på marken, det är såna som ni som gör så att vi inte får nånstans att vara! mad

Sen så blev det ju minst sagt snurrigt i Falun nu kring midnatt... men vi får hoppas på varmare väder och bättre uppslutning den 6/6 i Falun! smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}

The Joker,
463 Inlägg
17 maj 2009
Trådstartare
ja det va ju inte alla 60 på listan (tror jag iaf)  men tack ni alla som kom iaf jag har haft en toppen dag och iaf fått 152 bilder från dagen kommer upp här lite senare kanske som smakprov lr något. sen ja runt midnatt vart det lite snurrigt men alla tjata ju om sånt vi inte får prata för mkt om här och då lurade vi väll runt alla skoj hade jag iaf. tack för mig och hoppas på lika bra väder den 6/6 i falun:)

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
17 maj 2009
Usch, nyss hemkommen och sjukt trött, jag är för gammal för sånt här... tongue

Bilen har stått på pallbock ända tills i idag kl 17 så den blev verkligen klar i sista sekunden.  Sjukt skönt att få ut den igen iaf.

Tog massa bilder men de kommer nog inte upp förrän imorgon. (Eller senare idag då, om man ska vara noga.) Var lite halvdåligt med bilar ändå tycker jag, vi mötte många på väg hemåt när vi rullade ner så folk kanske tröttnade efter ljudtävlingen. Men trevligt det som var iaf. Nu ska det sovas!

/ichi

24 Inlägg
17 maj 2009
Var en något tradig träff kan man säga..

535 Inlägg
17 maj 2009
Haha, någon som kan svara på varför vi flyttade träffen till Falun? big_smile

648 Inlägg
17 maj 2009
skapligt taskig framförhållning av "ansvariga" för träffen att inte säga till att träffen flyttades..

30 Inlägg
17 maj 2009
Bilder från de som kom till Borlängeträffen finns upplagda av mig under Film & Foto-tråden.

18 Inlägg
17 maj 2009
Jag är inte ansvarig för träffen men jag kan ju säga att jag, janken, max å johan skulle så sakteliga dra oss hemöver å därför drog mot falun när vi strax efter icaMaxi upptäckte att massor av bilar tydligen hängde på big_smile hehe.. så att säga att träffen blev flyttad kanske inte är rätt.. eller va det någon "ansvarig" som tog beslutet att flytta träffen?

Mvh//Robin
Senast redigerat av Ruuben (17 maj 2009)

150dB+

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
17 maj 2009
Ruuben skrev:
Jag är inte ansvarig för träffen men jag kan ju säga att jag, janken, max å johan skulle så sakteliga dra oss hemöver å därför drog mot falun när vi strax efter icaMaxi upptäckte att massor av bilar tydligen hängde på big_smile hehe.. så att säga att träffen blev flyttad kanske inte är rätt.. eller va det någon "ansvarig" som tog beslutet att flytta träffen?

Mvh//Robin

Träffen vart inte flyttad. Vi var ett gäng som åkte mot Falun och upptäckte att de va en massa som hängde på. Men roligt för de smile

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

Sök