blacken skrev:
FireTraXX skrev:
blacken skrev:
Jag har haft laddade polisvapen mot mitt huvud ett "par" gånger, och med fingret på avtryckaren. ( man har ALDRIG fingret på avtryckaren, förrens det är dags att avfyra). Inget kul när man bara hade slängt av riksdagen vid sitt jobb, och var på väg till mitt eget..
Haha, ditt liv måste ha sugit stenhårt.
Åtminstone såfort en polis är inom en mils radie från dig.
Verkar ju som att du fått stryk dagligen helt utan anledning.
Eller så överdriver du alternativt är ett arsle såfort de är i närheten.
Det är faktiskt du som har svårt "att se" inte jag. har bara en annan uppfattning om länsman än vad du har, har även andra erfarenheter än du inget mera med det. Du läser in mera i det jag säger än vad det avser..
Precis vad jag hoppades på att du skulle skriva och nu vill jag dra en parallell till detta:
"Jag är helt övetygad om att det vare sig fanns skäl eller grund för det beteendet av länsman vid aktuell situation.."
Jag vet inget om dig mer än det du skrivit här, du vet inget om situationen mer än det personen skrivit här.
Ändå så har du en förutfattad mening om vad som hände och vem som gjorde vad.
På samma sätt så tvivlar jag STORT på att du inte gjort något nån gång för att våld ska vara nödvändigt från polisens sida.
Förstår du vad jag menar?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.