I mars och inte fått grejjerna än..? Det lät inte bra, jag är ju ev i behov av nya grejjer fort som attan om jag ska va klar till Skokloster.
Svaren från GE va väl kanske inte riktigt så utförliga som man kunnat hoppas, men så länge de inte är mjukare än deras 60/40-fjädrar + hårdare dämpare så borde det väl kunna gå an kanske. Men det skulle va kul att höra nån som faktiskt provat dem.
Har beställt GE motorsports chassi sats som sänker 60/40 för ett tagsen men får bara mail om att de saknas vissa delar för att ja kan få mina delar men hoppas de inte e nån skit för då blir ja förbannad hehe
Så e de nån som kör med såna så vore ja tacksam för svar om de e bra lr an*s
quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen
jag har ju fått hem mina coilovers nu till min 850,men det stämmer inte ett skit på beskrivningen hur den ska plockas i hop,så jag får kannske lämna till baka dom,jag är fan inte nöjd på den jewla servicen,händer inget ting där:(
I mars och inte fått grejjerna än..? Det lät inte bra, jag är ju ev i behov av nya grejjer fort som attan om jag ska va klar till Skokloster.
Svaren från GE va väl kanske inte riktigt så utförliga som man kunnat hoppas, men så länge de inte är mjukare än deras 60/40-fjädrar + hårdare dämpare så borde det väl kunna gå an kanske. Men det skulle va kul att höra nån som faktiskt provat dem.
är dom hårdare än gula satsen är det bortkastade pengar om man vill kunna köra fort på vanliga vägar
har någon billigare coil sats på min golf mk2 och det är helt värdelöst när dom blir så hårda i sättningen
väghållningen försvinner helt när man försöker ha roligt när man kan åka dubbelt så fort med en tung volvo med ge gula sats så märker man att hårdare är aldrig bättre
den gula satsen är lagom hård om man vill ha lite kontakt med asfalten när det börjar guppa lite skulle aldrig våga åka fortare än 130-140 med min golf pga den är så hård fram medans 850 har jag åkt 230 genom skapligt skarpa kurvor utan att bilen börjat studsa fram