japp var o hämtade min DP o racekatt som en polare till patrik svetsat fast. så på eftermiddagen var de av till garaget för att montera JT". men de ville sig inte lamdba somder ville ej ge sig e en massa anat skrull. sedan skulle man ha bilen imorn (idag lördag) så de var bara på men de gamla igen
japp var o hämtade min DP o racekatt som en polare till patrik svetsat fast. så på eftermiddagen var de av till garaget för att montera JT". men de ville sig inte lamdba somder ville ej ge sig e en massa anat skrull. sedan skulle man ha bilen imorn (idag lördag) så de var bara på men de gamla igen
svårt att få ur den? jag satte min downpipe (den gammla) i skruvstäd liknande sak för då får man bättre plats och tag istället för under bilen. spruta även på lite wd40 eller liknande.
Gött att bilen är startad då Robins bil behöver TVÄTT!
tackar för tipsen, jo den behöver mer än bara en tvätt. borde typ recondas men dagen efter det failade avgas bytet så skulle bilen vara klar för att köras till globen idag. systemet är inte tät då den låter högre nu, lokaliserade läckan till första ljuddämparen. men innan bilen ens kommit ut ur garaget så luktade de bränt inne i bilen men gick över fort efter det har bilen gått helt normalt. har inte luktat bränt men låter lite högre bara
tackar för tipsen, jo den behöver mer än bara en tvätt. borde typ recondas men dagen efter det failade avgas bytet så skulle bilen vara klar för att köras till globen idag. systemet är inte tät då den låter högre nu, lokaliserade läckan till första ljuddämparen. men innan bilen ens kommit ut ur garaget så luktade de bränt inne i bilen men gick över fort efter det har bilen gått helt normalt. har inte luktat bränt men låter lite högre bara
Det luktar brännt när det är nytt avgasrör har det gjort på alla bliar jag haft efter byte. angående att det låter det gör det väldigt mycket på jt innan man kört in det. var samma på min. Men kolla skarvarna där läcker det väldigt lätt på just jt. jag fick plocka ner och lägga in avgaspasta mellan.
Det luktar brännt när det är nytt avgasrör har det gjort på alla bliar jag haft efter byte. angående att det låter det gör det väldigt mycket på jt innan man kört in det. var samma på min. Men kolla skarvarna där läcker det väldigt lätt på just jt. jag fick plocka ner och lägga in avgaspasta mellan.
jo me nde e gamla avgassystemet som sitter på inte nya JT
jo me nde e gamla avgassystemet som sitter på inte nya JT
händer inte så mycket just, var dock en vända till biltema och handlade en massa gött. sedan när man kom hem så upptäckta man att HSB satt upp lapp men en riktigt rolig mening
"en 5 liters dunk med bensin samt en 5 liters dunk med spolarvätska (koncentrerad eller utspädd) får förvaras i bilen." i buren utöver bilen 4st däck förvaras + 1st cyckel.
hm.. okej om ja har full tank da? får ja ha bilen i garaget då?
så alla som har en garage plats har fått städat få att de inte riskerar att vräkas. ja så ligger det till.
TenZer: Ja, tillslut! Och för ett bra pris, 450kr så äntligen haha
TurboNewbi: Då fick du en tår i ögat tyvärr listerna på dörrarna ska också lackas, har testat o lacka på vänstra sidan, blev rätt bra faktiskt! dock måste jag göra om det då listerna har silicon på sig från rekonden i somras!