men alltså politiker är så jävla dumma. visst jag förstår artisterna att dom är arga men ändå. vi ungdommar (ja men säg 14-25 år) tankar. ja det gör mairioteten av oss, måste finnas en orsak. ja vad ska vi annars göra, vi får "bara" 1050 eller vad det ligger på av barn resp. studiebidraget. är vi sugna på lägga ut 10% av våra inkomster på EN skiva. (nu räknar jag på en billig skiva. dom flästa ligger väl på typ 170:- men vi säger 100:-)
det svider lika mycket för en som arbetar att den som arbetar pröjsar 1000:- vilka vuxna är sugna på att betala så mkt för en skivjävel?!?!?!
inte då jag iaf!!!
sorry för OT men jag var bara tvungen, skulle en skiva kosta ja men säg 20:- skulle jag nog köpa MÅÅÅÅÅÅÅNGA fler skivor än i dagsläget. hos mig är det det att jag är för snål...
sen är det olagligt att ta om nån polare har ett gäng låtar jag vill ha kan det väl inte vara olagligt att ta via t.ex. en MP3 eller USB minne?? det är ju som delning men ändå... nja det är nog svårt att bevisa dock, det kommer jag då aldrig sluta göra,,,,
bara en liten tankeställare,,,