4290
Sök

Inför:södertälje träff(3) 17/5 kl 19:00

183 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
tjenare!

då kör vi igen! träff i moraberg som vanligt kl 19:00!
och pga krocken på förra träffen så tycker jag att alla kör försiktigt till parkeringen på parkeringen å från parkeringen för att slippa att de händer igen!!

hoppas att alla ska trivas!!

tyskt ska d va!

1 801 Inlägg
4 maj 2009
Som vanligt ? På söndag med andra ord ? big_smile

EDIT: Woops dum man är. läser inte topic.
Senast redigerat av BlauMes (4 maj 2009)

183 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
BlauMes skrev:
Som vanligt ? På söndag med andra ord ? big_smile

EDIT: Woops dum man är. läser inte topic.

hehe juste söndagen 17/5tongue

tyskt ska d va!

1 801 Inlägg
4 maj 2009
Men vad trevligt!
Det ses fram emot! Då är jag framme med kameran igen! big_smile

101 Inlägg
4 maj 2009
tycker att alla skall resperktera säkerhetsrisk på den rakan vi nu kommer köra på, man kan få sladd och det kan bli välldigt tråkigt. Skall se om vi kan fixa med nått avspärrningsband. så vi kan spärra av för publik osv..

om nån skulle vilja starta med startlampa så har jag så det finns en portabel startlampa smile

847 Inlägg
4 maj 2009
Kommer. Hoppas vi slipper mer olyckor nu:)

41 Inlägg
4 maj 2009
stillooking skrev:
tjenare!

då kör vi igen! träff i moraberg som vanligt kl 19:00!
och pga krocken på förra träffen så tycker jag att alla kör försiktigt till parkeringen på parkeringen å från parkeringen för att slippa att de händer igen!!

hoppas att alla ska trivas!!

är det varanan söndag som ni kör?roll

3 390 Inlägg
4 maj 2009
Än en gång har ni inte lyckats läst reglerna trots långa medlemskap.

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Med tanke på att de andra "träffarna" tydligen också varit race så behövs det inte läggas upp några mer trådar om dessa träffar här.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök