Kanon=) Hade varit trevligt å köra en Lite Tour sen oxå. Som ni snackade något om. Köra runt i skåne på lite fina och roliga platser. Fota å snacka. O lite fikapauser. Sen kanske avsluta me Grillning kanske?
Tyvärr lite för tidigt för att jag ska hinna flytta ner - tror jag...? Återkommer turen nästa år kan jag hänga med då istället.
Min förhoppning hade varit att göra detta mer än en gång per år, gärna i samband med andra evenemang (som Hörbyträffen denna gången). Så fler chanser blir det väl. Om det finns intresse vill säga.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Hade skarpa funderingar att åka till Hörby denna dag ändå så varför inte köra en senväg å omväg och istället ansluta med er för att så småningom hamna i Hörby
enligt verkstan så ska min bil vara klar tills dess och jag har tagit ledigt från jobbet så om inte något totalt oväntat händer så ska det inte vara några probs för mig att hänga med
enligt verkstan så ska min bil vara klar tills dess och jag har tagit ledigt från jobbet så om inte något totalt oväntat händer så ska det inte vara några probs för mig att hänga med
Hahahaha ... tillåt mig småle ... Du borde få pris för årets verkstadsbil
Hahahaha ... tillåt mig småle ... Du borde få pris för årets verkstadsbil
haha det bjuder jag på! fast egentligen borde jag nog få det har blivit fler träffar med den än min egen nu ju...