Är det en ruta man ska "se igenom", typ vind/bakruta, sidorutor eller så? I så fall kan jag inte tänka mig det blir bra med spray, kör på film istället.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Du har en mycket bra fråga, (Var kan man köpa Toningsspray till en plast ruta på bilen??) som du kan skriva som rubrik, ändra den om du inte vill att tråden blir lås. Ta en titt på den länk så du förstår vad jag menar. http://www.garaget.org/forum/misc.php?a … nvisningar
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Är det en ruta man ska "se igenom", typ vind/bakruta, sidorutor eller så? I så fall kan jag inte tänka mig det blir bra med spray, kör på film istället.
Är bakrutan på min bil.. man ska kunna se ut ja.. Rutan är av plast så folk säger att det blir bubblor då efter ett tag. Efter som plasten släpper igenom lite luft.. Därför det nog behöver vara spray..
solarplexius skivorna finns inte till den lila plast rutan där bak ialf . jag har struntat i den lila rutan längst ner man tänker inte på att den inte är tonad o rätt bra att se ut genom den när man backar . finner du nån bra lösning så säg till
solarplexius skivorna finns inte till den lila plast rutan där bak ialf . jag har struntat i den lila rutan längst ner man tänker inte på att den inte är tonad o rätt bra att se ut genom den när man backar . finner du nån bra lösning så säg till
Problem med att man inte ser när man backar sa dom på mr cap att det är det bara med billig film.. Tittade på den mörkaste filmen dom hade i en ganska skumm lokal å såg nästan lika bra genom filmen som utan film..
Är tonade rutor runt om (ja även fram+vindruta) på pappas E46T. Ordentligt gjort på Mr.cap och det går inte att se att det är solfilm, bilen har gått igenom bes med detta på sen 2004 i alla fall.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Fanns till min iaf..! Ring och fråga!
Dock var det ett jävla meck att få dit den...rutan är ju inte rak nånstans så det blev mycket bändande.När man får skivan tänkte jag bara: "Hur f-n ska det här gå till...!!"
Blev dock mycket bra till slut!
btw: MrCap har gjort mina rutor också och de sa samma sak ang. plastrutan.
Billarsson i Trelleborg brukar montera en tonad plexi efter att jag har monterat på övriga bilen! Var dom får tag på den om nu inte solarplexus har den vet jag isåfall inte! Men ta och ring och fråga dom var dom köper den!
mvh Jörgen
Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa