har varit i garaget idag/kväll och spacklade klart ena sparklådan och bytte bromsrör, men när jag låg och bytte bromsrör ser jag att en balk till har rostat upp... just bredvid tanken på vänstersida så troligtvis måste vi montera ner tanken och laga balken.. fy fan vad jag börjar bli less på rost!! hann inte ta några bilder ikv heller måste fan komma ihåg kameran imorgon!
varit i garaget ikv igen, kom till och med ihåg kameran idag :p
spacklat sparklådan och även lagat skärmkanten (syns lite till vänster när det är en bit kvar)
vi gjorde 6x9e bafflar och monterade dom. så nu ser man helheten i bagaget ! bara covern kvar nu.
sedan tog batteriet i kameran slut, men där efter började vi göra iordning för öppet luftfilter som vi mest troligt far å köper imorgon, vi byggde även om en nätenhet till en dator för att ge ström till batteriet medans vi spelar längre stunder stilla stående sedan planerade vi även för dioder som ska kopplas in... men det blir senare någon gång det var väll dagens arbete.
Kul tråd, hade en 323f innan och vet hur mkt rost det kan vara kul att följa de här
din ser ju ut som den just rullat ut från fabriken jämnfört med min hehe
Haha..Nä, la mga timmar på att fixa rost på den, va helt otroligt tunn plåt på den och som dom dessutom hade satt dubbelt. Va perfekt för saltet att krypa upp däremellan Men jag gillade verkligen den, va skitkul att köra
Ja vad ska man säga läste genom hela trådet o verkligen förvånad att se er kämpa med så mycket rost skulle aldrig palla med så mycket. Men de fixade ni inte helt än men de går a trådet ska följas vill se slutresultatet
Precis läst igenom allt Ser skit bra, jädrans baslåda ni har fått till där Det enda felet är ju att det är en mazda
haha tackar tackar ! jo men att det är en mazda får man leva med
Neo666 skrev:
Ja vad ska man säga läste genom hela trådet o verkligen förvånad att se er kämpa med så mycket rost skulle aldrig palla med så mycket. Men de fixade ni inte helt än men de går a trådet ska följas vill se slutresultatet
tackar för komentaren rosten tar sig det är bara lite mkt just nu, men vi jobbar på så ofta vi kan, dock kommer det inte bli i samma takt då vi inte längre har ngn deadline, eftersom att brl bestämt att inte ha ngt Streetmeet i umeå...
förövrigt alltid kul när folk följer och komenterar
Kul tråd, hade en 323f innan och vet hur mkt rost det kan vara kul att följa de här
din ser ju ut som den just rullat ut från fabriken jämnfört med min hehe
Haha..Nä, la mga timmar på att fixa rost på den, va helt otroligt tunn plåt på den och som dom dessutom hade satt dubbelt. Va perfekt för saltet att krypa upp däremellan Men jag gillade verkligen den, va skitkul att köra
vilka klåpare haha dom går ju faktiskt ganska fint efter vägen
inga problems jag kan bidra med en ny deadline den 26:e ska de vara en lite större träff nere på kajen i samband med umeås ny startade motorvecka. http://www.motorweek.se/