vi vet att det har varit dåligt med updates på senaste tiden, vi jobbar på, sakta men säkert. nu är det iaf bestämt att den inte lämnar garaget för en till nästa sommar, men då helt färdig, med alla hemliga projekt klara
hur i hela friden väljer man att sätta 6X9orna bredvid basarna bak? Kan bara inte förstå det. Imponerande att ni tog er an en sån sketen gammal F, jag har haft problem med min 323a BG så jag vet hur jobbig rosten är.
Ledsen att det inte har blivit nå mer update. har nyss flyttat till egen lägenhet och har försökt få klart alla andra projekt så man få ihop några pengar till mazdan. så update kommer inom kort
har börjat hända lite grejjer, dock sakta. har portat lådorna och plastat fast en port. inga bilder på detta än, laddaren till kameran är borta, men det kommer.
laddaren till kameran är hittad, men då var kameran borta istället. letade i min lägenhet, hos flickvännen och överallt jag kunde tänka mig ha lagt den.
Men, i fredags ironiskt nog, fredag den 13e, så krockade min far min bil, och eftersom att försäkringsbolaget valde att skrota den, så började jag fundera vad har jag i bilen som jag behöver, och så kom jag på att kameran ligger i handsfacket!
nu kommer en liten update, har inte hänt så mkt sedan senaste updateringen, vi har lagt på fleecetyg på dörrsidorna och börjat plasta, dock så tog plasten slut, så ny kommer införskaffas så fort vi kan efter löning. Vi slipar och spacklar vidare på bygget i bagaget, dock så har vi inga bilder på detta.