Då var film numeros tres klar. "Bästkustens Street Race - RC in Bergsjön" är upplagd och klar för tittarna Ni finner den här under mina videoklipp http://www.garaget.org/video/whq2vjxwg31b MYCKET NÖJE!
Film fyra, "Cockpit View", har jag 2 minuter material till och lär ta lite längre tid men håll ut så kommer den upp inom kort
Nästa film kommer om en vecka eller två. "Cockpit View" filmat innefrån bilar så just bergsjön kommer det ju inte va. Efter det är jag rätt mätt på just detta och ska ta filmandet till nästa nivå med 2 eller förhoppningsvis 3 kameror. Så varje race mellan två bilar får en view från starten, inne i bilen och målgången.
Krävs dock en filmande eldsjäl eller två vid min sida
Färdigredigerad men jag spyr på att sudda plåtar så jag har undvikit det ett tag nu Ska ta snoppen i ett järngrepp och sudda klart snart.
Funderar på att skita i att sudda plåtar framöver nu. Och bara se till att föraren suddas ut ordentligt. Men frågan är vad folk tycker om det. Polisen skiter ju fullständigt i det har jag fått reda på nämligen. Men känsligare blir det om dom verkligen kan peka ut vem som körde bilen. Vilket dom skiter i också igentligen.
Kan inte alla som kör street race köpa en sån här så jag slipper sudda plåtar? Sjukt najs att med ett knapptryck göra så att regplåten försvinner Under 1000kr ^^