2211
Sök

Filmprojekt: Bästkustens Street Race

Cambrant
10 juni 2009
Trådstartare
mastrovious skrev:
Grymt bra initiativ! Har letat ihjäl mig både efter bilder å filmer efter varje race men utan att lyckas hitta något! Keep up the good work! cool

åå du är med på mina två nästkommande filmer så håll ut. speciellt cockpit view när du vinner. snyggt klipp som fan

627 Inlägg
10 juni 2009
Cambrant skrev:
mastrovious skrev:
Grymt bra initiativ! Har letat ihjäl mig både efter bilder å filmer efter varje race men utan att lyckas hitta något! Keep up the good work! cool

åå du är med på mina två nästkommande filmer så håll ut. speciellt cockpit view när du vinner. snyggt klipp som fan

Wohooo! lol Ser fram emot det! Får säga till om du behöver kameraman så någon kan filma dig oxå! big_smile

We Ride Togheter, We Die Togheter!

Cambrant
10 juni 2009
Trådstartare
Ja det kan kanske behövas. Däremot behöver jag förare för "Cockpit view" jag filmar nu!

627 Inlägg
10 juni 2009
Cambrant skrev:
Ja det kan kanske behövas. Däremot behöver jag förare för "Cockpit view" jag filmar nu!

Det går alltid att lösa! wink

terazzi
10 juni 2009
Trådstartare
Sett båda nu och dem är så bra big_smile
Hon med den rosa volvon finns väl också med här på garaget?
Dem är asbra så keep it up!

19 Inlägg
10 juni 2009
mastrovious skrev:
Tyckte den gick som fan! Trodde du ju de va turbo motor om jag inte minns fel! big_smile

Jo den går bra, men int lika bra som en turbo bil. haha.

19 Inlägg
10 juni 2009
Cambrant skrev:

Ställer upp oxå upp om du vill åka sugis tongue hahahaa

Cambrant
11 juni 2009
Trådstartare
volvo_s60_ skrev:

Asnice ju. Då åker du garanterat på stryk så jag får lite klipp där bilarna ser hejdlöst snabba ut smile

19 Inlägg
11 juni 2009
Cambrant skrev:
volvo_s60_ skrev:

Asnice ju. Då åker du garanterat på stryk så jag får lite klipp där bilarna ser hejdlöst snabba ut smile

Ja för fan, blir ju nästan som i fast and furious filmerna när dom andra bilarna trycker på nos knappen tongue hahaha

Cambrant
14 juni 2009
Trådstartare
Då var film numeros tres klar. "Bästkustens Street Race - RC in Bergsjön" är upplagd och klar för tittarna wink Ni finner den här under mina videoklipp http://www.garaget.org/video/whq2vjxwg31b MYCKET NÖJE!

Film fyra, "Cockpit View", har jag 2 minuter material till och lär ta lite längre tid men håll ut så kommer den upp inom kort wink
Senast redigerat av Cambrant (14 juni 2009)

627 Inlägg
15 juni 2009
Vackert! wink Konstverk! big_smile

Cambrant
17 juni 2009
Trådstartare
mastrovious skrev:
Vackert! wink Konstverk! big_smile

Nja nu ska vi inte överdriva tongue Men tack iaf!
Senast redigerat av Cambrant (17 juni 2009)

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
19 juni 2009
När kommer nästa film i bergsjön ?

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Cambrant
20 juni 2009
Trådstartare
zijaa skrev:
När kommer nästa film i bergsjön ?

Nästa film kommer om en vecka eller två. "Cockpit View" filmat innefrån bilar så just bergsjön kommer det ju inte va. Efter det är jag rätt mätt på just detta och ska ta filmandet till nästa nivå med 2 eller förhoppningsvis 3 kameror. Så varje race mellan två bilar får en view från starten, inne i bilen och målgången.

Krävs dock en filmande eldsjäl eller två vid min sida sad

Cambrant
26 juni 2009
Trådstartare
Strax klar med cockpit view. 2 minuter material till bara så förhoppningsvis i helgen blir det klart smile

144 Inlägg
13 juli 2009
Hur går det med filmerna? smile

Cambrant
14 juli 2009
Trådstartare
Heller_gbg skrev:
Hur går det med filmerna? smile

Färdigredigerad men jag spyr på att sudda plåtar så jag har undvikit det ett tag nu smile Ska ta snoppen i ett järngrepp och sudda klart snart.

Funderar på att skita i att sudda plåtar framöver nu. Och bara se till att föraren suddas ut ordentligt. Men frågan är vad folk tycker om det. Polisen skiter ju fullständigt i det har jag fått reda på nämligen. Men känsligare blir det om dom verkligen kan peka ut vem som körde bilen. Vilket dom skiter i också igentligen.

44 Inlägg
14 juli 2009
haru min blåa subba på film möjligtvis?smile

Cambrant
14 juli 2009
Trådstartare
LinkanGBG skrev:
haru min blåa subba på film möjligtvis?smile

Kanske, ska hålla utkik smile

Cambrant
27 juli 2009
Trådstartare
Kan inte alla som kör street race köpa en sån här så jag slipper sudda plåtar?
Sjukt najs att med ett knapptryck göra så att regplåten försvinner smile Under 1000kr ^^

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16963
Senast redigerat av Cambrant (27 juli 2009)

Sök