Jiimpa skrev:Mr_Cooler skrev:Biiaatchen skrev:hehe japp och laglig hastighet e väl helt klart lämpligt jo det är ju alltid det bästa då sätter vi krav på det då;)
Mr_Cooler skrev:Biiaatchen skrev:hehe japp och laglig hastighet e väl helt klart lämpligt jo det är ju alltid det bästa
Biiaatchen skrev:hehe japp och laglig hastighet e väl helt klart lämpligt
Biiaatchen skrev:Jiimpa skrev:Mr_Cooler skrev:jo det är ju alltid det bästa då sätter vi krav på det då;)ja de tycker ja att.. Å i år e ju hastighets begränsningen högre oxå så nu finns de absolut ingen anledning att ha bråttom..
Jiimpa skrev:Mr_Cooler skrev:jo det är ju alltid det bästa då sätter vi krav på det då;)
Mr_Cooler skrev:jo det är ju alltid det bästa
Jiimpa skrev:Biiaatchen skrev:Jiimpa skrev:då sätter vi krav på det då;)ja de tycker ja att.. Å i år e ju hastighets begränsningen högre oxå så nu finns de absolut ingen anledning att ha bråttom.. nej precis tror nog vi hinner fram även om vi kör lagligt
Biiaatchen skrev:Jiimpa skrev:då sätter vi krav på det då;)ja de tycker ja att.. Å i år e ju hastighets begränsningen högre oxå så nu finns de absolut ingen anledning att ha bråttom..
Jiimpa skrev:då sätter vi krav på det då;)
PeTTa skrev:vi kommer förmodligen 3 bilar ifrån mariestad och ansluter med er. vi hittar ju inte i karlstad sen:D mvh petta
Mr_Cooler skrev:PeTTa skrev:vi kommer förmodligen 3 bilar ifrån mariestad och ansluter med er. vi hittar ju inte i karlstad sen:D mvh pettadet blir kalajs det
Mr_Cooler skrev:Jiimpa skrev:Biiaatchen skrev:ja de tycker ja att.. Å i år e ju hastighets begränsningen högre oxå så nu finns de absolut ingen anledning att ha bråttom.. nej precis tror nog vi hinner fram även om vi kör lagligt det gör vi allt det:) ska inte ha egen bil i år heller så ja har ingen lust o bli påkörd i år igen
Jiimpa skrev:Biiaatchen skrev:ja de tycker ja att.. Å i år e ju hastighets begränsningen högre oxå så nu finns de absolut ingen anledning att ha bråttom.. nej precis tror nog vi hinner fram även om vi kör lagligt
Biiaatchen skrev:ja de tycker ja att.. Å i år e ju hastighets begränsningen högre oxå så nu finns de absolut ingen anledning att ha bråttom..
sjoogren skrev:låter bra de!
Biiaatchen skrev:sjoogren skrev:låter bra de!Ni ska me över lr??
Biiaatchen skrev:Mr_Cooler skrev:Jiimpa skrev:nej precis tror nog vi hinner fram även om vi kör lagligt det gör vi allt det:) ska inte ha egen bil i år heller så ja har ingen lust o bli påkörd i år igen Va blire för bil i år då??
Mr_Cooler skrev:Jiimpa skrev:nej precis tror nog vi hinner fram även om vi kör lagligt det gör vi allt det:) ska inte ha egen bil i år heller så ja har ingen lust o bli påkörd i år igen
Jiimpa skrev:nej precis tror nog vi hinner fram även om vi kör lagligt
Mr_Cooler skrev:Biiaatchen skrev:Mr_Cooler skrev:det gör vi allt det:) ska inte ha egen bil i år heller så ja har ingen lust o bli påkörd i år igen Va blire för bil i år då?? Ska köra åt Bert
Biiaatchen skrev:Mr_Cooler skrev:det gör vi allt det:) ska inte ha egen bil i år heller så ja har ingen lust o bli påkörd i år igen Va blire för bil i år då??
Mr_Cooler skrev:det gör vi allt det:) ska inte ha egen bil i år heller så ja har ingen lust o bli påkörd i år igen
Jiimpa skrev:segt veckorna går då
Mr_Cooler skrev:Jiimpa skrev:segt veckorna går då jo dom går lite segt..
volvo_1987 skrev:Mr_Cooler skrev:Jiimpa skrev:segt veckorna går då jo dom går lite segt..Snart lill lördag
Biiaatchen skrev:volvo_1987 skrev:Mr_Cooler skrev:jo dom går lite segt..Snart lill lördag jo de gör ju de.. Men för min del får de nog fan gå segare för ja har inte fått grejerna te bil än
volvo_1987 skrev:Mr_Cooler skrev:jo dom går lite segt..Snart lill lördag
Mr_Cooler skrev:jo dom går lite segt..
Mr_Cooler skrev:Biiaatchen skrev:volvo_1987 skrev:Snart lill lördag jo de gör ju de.. Men för min del får de nog fan gå segare för ja har inte fått grejerna te bil än vem har dom då
Biiaatchen skrev:volvo_1987 skrev:Snart lill lördag jo de gör ju de.. Men för min del får de nog fan gå segare för ja har inte fått grejerna te bil än
volvo_1987 skrev:Snart lill lördag
Biiaatchen skrev:Mr_Cooler skrev:Biiaatchen skrev:jo de gör ju de.. Men för min del får de nog fan gå segare för ja har inte fått grejerna te bil än vem har dom då edesberg har de.. Ja vet inte ens om han målat de än
Mr_Cooler skrev:Biiaatchen skrev:jo de gör ju de.. Men för min del får de nog fan gå segare för ja har inte fått grejerna te bil än vem har dom då
Biiaatchen skrev:jo de gör ju de.. Men för min del får de nog fan gå segare för ja har inte fått grejerna te bil än