2777
Sök

Strömkabel till slusteg golf 4 gti turbo

29 Inlägg
16 maj 2009
Trådstartare
Vart ska man dra strömkabel på golf 4? jag har kollat men jag hittar fan inget hål som kabeln går igenom. Tjockleken på kabeln är 30mm2

Europamästare i Billjud.
186 Inlägg
16 maj 2009
Jag brukar tar bort cupefiltret på passagerarsidan. Du får skruva bort hållaren också. Där under finns en genomförning. Ta bort torkarna först och plasten vid rutan. Var försiktigt när du drar bort torkarna bara :-)

29 Inlägg
16 maj 2009
Trådstartare
okej, men de finns inget hål in till det filret och inget vidare från det vad jag kan se sad

812 Inlägg
16 maj 2009
under ratten finns det ett hål, ta bort skydds plasten och lys med en stark lampa i motorutrymmet och sedan kollar du under ratten så ser du ett hål

fälg fantast
1 086 Inlägg
16 maj 2009
+ kabeln är redan dragen på golf IV, kolla under ratten, skruva av plasten, kolla upp till vänster , där har du plus kabeln

mvh
Senast redigerat av Lowenhart (16 maj 2009)

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

Europamästare i Billjud.
186 Inlägg
17 maj 2009
Lowenhart skrev:
+ kabeln är redan dragen på golf IV, kolla under ratten, skruva av plasten, kolla upp till vänster , där har du plus kabeln

mvh

Nejnejnej. Max till ett litet steg där. Annars kommer allt blinka i bilen.

Europamästare i Billjud.
186 Inlägg
17 maj 2009
heggi skrev:
okej, men de finns inget hål in till det filret och inget vidare från det vad jag kan se sad

Beror på hur stor kabel som ska in. En mindre funkar som nämns i tråden på förarsidan. Större drar jag i skyddsslang längs med listen mot plasten bort mot filtret och in under det.  Plocka handskfacket så ser du upp bakom

35 Inlägg
17 maj 2009
Som Lowenhart sa.

Sök