Om du menar vilken av respektive bilarna skulle vinna i en rejs så har det mer med chaffisen o göra R har ju 300hk och T5 250hk så det är ju skillnad. Generellt så är det väl R
Om du menar vilken av respektive bilarna skulle vinna i en rejs så har det mer med chaffisen o göra R har ju 300hk och T5 250hk så det är ju skillnad. Generellt så är det väl R
Med den effekt skillnaden så ska det vara en fruktansvärt dålig chafför på R:en.. R piskar skiten ur en T5:a
Om du menar vilken av respektive bilarna skulle vinna i en rejs så har det mer med chaffisen o göra R har ju 300hk och T5 250hk så det är ju skillnad. Generellt så är det väl R
Med den effekt skillnaden så ska det vara en fruktansvärt dålig chafför på R:en.. R piskar skiten ur en T5:a
Vilket det finns många av !
Joo men visst gör det de men ska man säga vilken bil som är snabbast så är det R:en.
Om du menar vilken av respektive bilarna skulle vinna i en rejs så har det mer med chaffisen o göra R har ju 300hk och T5 250hk så det är ju skillnad. Generellt så är det väl R
Med den effekt skillnaden så ska det vara en fruktansvärt dålig chafför på R:en.. R piskar skiten ur en T5:a
Piskar skiten vettefan..Ren väger väl mer och har 4WD som tar lite hk, från stillastående så är det klart att den vinner pga 4wdn men rullande start från 60 km/h så vettefan om det är så mycket skillnad...
Att Kenny bräck i en T5 kör ifrån kalle 12 år i en R känns föga väsentligt.
Med bara en gissning kan jag lova att en R drar en T5 (av samma årsmodell)
hur kan du lova de som sagt väger r en med sen har r 4 hjulsdrift = fan så många mer % drivline förlust från stilla stående tar nog r en de men bara en rullande start tror jag ej de e nån skillnad
Att Kenny bräck i en T5 kör ifrån kalle 12 år i en R känns föga väsentligt.
Med bara en gissning kan jag lova att en R drar en T5 (av samma årsmodell)
hur kan du lova de som sagt väger r en med sen har r 4 hjulsdrift = fan så många mer % drivline förlust från stilla stående tar nog r en de men bara en rullande start tror jag ej de e nån skillnad
Är verkligen drivlineförlusten på Haldex så stor jämfört med fwd? Haldexkopplingen driver bara om det släpper, vilket det inte gör i högre hastighet.
Dessutom, om nu frågan är speciellt allvarligt menad - bör man speca förhållandena. Hastighetsintervall, vägunderlag etc. Innan dess är det bara nonsensfråga. Men visst vore det konstigt om inte R:en är mer potent i acceleration under likadana förhållanden.
R:en vinner mot T5:an även om T5:an har mjukvara i sig. låg bakom en T5:a och en R som körde från ca 70-200 och R åkte sakta ifrån. iof så hade T5:an bsr trimm..
Att Kenny bräck i en T5 kör ifrån kalle 12 år i en R känns föga väsentligt.
Med bara en gissning kan jag lova att en R drar en T5 (av samma årsmodell)
hur kan du lova de som sagt väger r en med sen har r 4 hjulsdrift = fan så många mer % drivline förlust från stilla stående tar nog r en de men bara en rullande start tror jag ej de e nån skillnad
Det säger sig själv, jag är beredd att bli idiotförklarad den dagen jag är överbevisad!
Någon som vet S60R 0-100-tider? Vad jag vet har ingen lyckats köra den på Volvos specifierade 5,4 sekunder. Det brukar ligga ganska mycket högre enligt alla tester jag läst.
S60 T5 ska göra det på 6,3 sekunder.
Uppe i hastighet när vikt spelar mindre roll har nog T5'an inte en chans. Starten blir dock jämn.
Jag hade velat se lite tider på en lättad S60R. Kan bli en mycket potent bil