Eftersom jag jobbar på Statoil har jag fixat lite sponsring i form av rabatt på hamburgemeny till alla hungriga besökare. Jag och Cim (kevlar_soul) som också jobbar på Statoil kommer under kvällen att tillhandahålla kuponger där man kan köpa hamburgare (90g) + dricka (50 cl cola) för 30 kr på statoil i Mantorp.
Så när magen börjar kurra är det bara att leta efter min blåa R32:a eller Cims supra så får ni en kupong. Dessa kuponger kommer endast att vara giltiga under kvällen och mellan kl. 20:00 och 24:00. En burgare/kupong. Stationen har dygnet runt öppet så alla är givetvis välkomna att handla utanför dessa tider. Jag och Cim hoppas att ni som besöker träffen uppsakttar detta och synpunkter tas gärna emot.
Vi vill understryka att på stationsplanen LEKER VI INTE med bilarna! Detta är en förutsättning för att vi ska kunna erbjuda liknande saker i framtiden. Stationspersonalen är tacksamma om hela träffen inte vill ha hamburgare samtidigt, då det finns risk för lång kö...
Som ni kanske vet skyltar Statoil redan med hamburgare och dricka för 30 kr (25%rabatt) . Så varför behöver man en rabattkupong då? Jo, detta är en central, tillfällig kampanj som pågått i fyra veckor. Kampanjen slutar nu på måndag vilket betyder att under träffen gäller ordinarie priser. Ville bara klargöra så ingen tror att vi delar ut ordinariepriskuponger. Mycket text blev det :-) men jag hoppas ni orkar läsa och att vi ses på fredag.
Smaklig måltid!
Golf R32 - En sitter i och 250 hästar skjuter på!