tack för både seriösa och oseriösa inlägg, vi lever ju i en hård värld, så därför är det givetvis viktigt att köra en hård bil också, speciellt om man är hårdrockare... så dte var ju bara ta sig i kragen så ja
fick jobb med 5 skift började 4 dagar sen vilket är rätt nice för jag kom hem för 8 dagar sen, morsan o farsan är givetvis förstående, så just nu ser det ut som jag kommer behålla bilen och betala av skulderna utan problem,
var nere hos soc, som ngn förslog, men seriöst kände bara avsmak o sitta med gamla tjetjener med skyttegravsfot från -43 så jag ringde min handläggare o sa du kan bränna papprerna om mig för jag vill fan inte gå runt på ngt sånt skit, seriöst mer pappersarbete och problem än att söka jobb.
Så behold, the bringer of light !
Du har väl redan haft ditt roliga här i livet..
Sen fattar jag inte vad du menar med att du kämpat för att få bilen.. när du sedan skriver att dina föräldrar betalat den..
quote (fan hur fungerar citeringen)
well jag jobbade själv ihop 170k bilen kostade 250k, morsan o farsan sålde huset och betalade av mitt lån från banken så jag slapp betala ränta, betalade av 40k på det innan jag stack, sen blev givetvis aus, NZ o thailand dyrare än vad man tänkt sig pga fylledillen o diverse hor.
Senast redigerat av SatansWrath (6 juni 2009)
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !