nej då den har inte dött ut!! men bilen rastas för fullt på väg och träffar än så länge nu när man äntligen har diffat!!!! kommer dra igång snart jag lovar, men sommarn ska ta slut först
Hej höpp!!!! Nu är jag tillbaka efter lång väntan på att få börja med 940:n!!!! Fick tag på ett redigt räcer åk till vintern, NISSAN MICRA O äntligen står 940:n upp pallad i garaget Har även tagit lite bilder på vad som görs som kommer laddas upp i helgen. Hörs i helgen då det kommer upp datering
Hej höpp!!!! Nu är jag tillbaka efter lång väntan på att få börja med 940:n!!!! Fick tag på ett redigt räcer åk till vintern, NISSAN MICRA O äntligen står 940:n upp pallad i garaget Har även tagit lite bilder på vad som görs som kommer laddas upp i helgen. Hörs i helgen då det kommer upp datering
Nu är jag tillbaka efter mycket jobb i garaget. Hände ju en liten incident i fredags under hockey träningen. Laget vart nämligen bestulna på värde saker och jag min dumma F** hade ju 1800 i plånkan. Därför har jag inte kunnat beställt något. Men det är bara gå vidare. Här har ni lite update från helgen
Så här trevligt såg det ut från början
Efter lite hårda tag med borrmaskin och stål trissan, även målat 1 gång med rost omvandlare
Sen åkte sprayburken fram ( Rost stopp ). För rost o fiskbullar är det värsta jag vet så det ska INTE!!!! fram igen
Han även med lite nedplockning. Skulle hämtat 850 kofångare och R-front på en skrot i fredags men självklart hade dom ingen när man kom, fast man hade ringt innan o kollat
Jag kan lova att skruvarna till fästena satt som satan!!! Men med lite våld och vinkel harryn så löste det sig
Ser bra ut Kör på 960- front osv! Är snyggt att plåtbredda också, gör det om du har tid och lust
Lycka till med allt
tackar!!! 960 front är snyggt men jag gillar nog R:en mer. Breddade plåtisar ska på med, det blir burnar däcken när jag vågar andvända bilen lite mer sen
2 st sportstolar från Ridetech, StreetFighter. väger runt 5kg styck
2 st 4punkts till stolarna, skönt o säkert sitter man kan jag lova
Slätt tanklock från vparts.se
960 kåpor, mycket bra passform och ser inte förstora ut när dom är monterade. Jag provade dom och vart mycket nöjd. Köpta på vparts.se och man fick en kexchoklad på köpet
Mocka "Drifting" ratt, mitten emblemet (tutan) ska bort vid montering satt en silvertejp bit uppe till vänster på ratten när den köptes ny, får försöka göra nåt åt det där
Sist men INTE minst alu intercollern. Kommer väll ta 1 timme innan laddtryck
Jodå det går utmärkt Gav mig på den andra sidans tröskel o hjulhus för en vecka sen o är färdig imorron kommer updatering i helgen med bilder vad som är gjort. Har ju köpt mig lite saker och ska även passa in kofångaren som jag köpt, mer säger jag inte utan håll koll på söndag ha det så länge
Sorry att det inte blivit någon uppdatering, men den kommer inom kort men många bilder.
Tog mig tiden att photoshopa lite, hur bilen är tänkt att den ska vara. Jag har lite besluts ångest men vill höra lite komentarer!!! En liten teaser som jag inte ville vissa först men jag har inget o dölja
Före
Bilen färdig
OBS!!!
*Kolfiber: bagage, huv, läppen på R-vingen *Blanksvarta: fälgar, lister runt rutor, läppen på stötfångarna bak o fram, luftintaget på torpedplåten
blir de inte för mycket svart? snyggt om du typ har röda detaljer eller vita:P vita fäljar tex:P
jag vet inte Min tanke var ju o köra allt svart på hela bilen inget annat kombinera blanksvart, kolfiber o mattsvart. Jag tror blanksvarta bryter rätt bra mot mattsvart sen när bilen är färdig. bilden är rätt mörk men jag tror det blir snyggt mer komentarer!!