Nu är jag tebax igen, meckar för fullt nu för tiden om en månad ska jag bara vara ute med bilen! Men tyvärr så finns det saker som sätter käppar i hjulet backade ut bilen i solen och såg att huven var totalförstörd, ingen anning om vad som hänt. Men det går att fixa så en kompis o jag ska regla upp den med armering o glasfiber så gott det går iaf Fick mina bilstein dämpare fram så nu jävlar blir det fart i garaget kommer med ännu fler bilder snart!
Kanske kan orsakats av mkt värmeväxlingar? Fast är jävligt skumt:( Tur get gick att fixa iaf:)
Kan vara så faktiskt! Men jag ringde acm-ab och dom har alldrig vart med om detta förut, de sa att dom har en "test huv" halva kolfiber och andra halvan glasfiber. Den stod tydligen ute år in och ut för att testa kvaliteten! och den är tydligen fortfarande i prima skick efter att ha ståt ute i 4 år tror jag han sa :S
Men nåt skumt är det, problem är till för att lösas
Är det inte bara att trycka till huven innefrån så bucklas det ut?
MVH
tackar ja som tur är så går det trycka ut, men kommer nog inte bli 100% slät huv men vi får se hur det går allt som går att lösa med bulorna blir ju bättre än det ser ut nu iaf
jo jag tänkte på det med, men det har gått 1,5 årsen jag köpte den! så det är bara skippa det Ne men allt ordnar sig ska sätta fart nu, ska försöka få ut den till första MOM i nrkpg
så jävla synd med huvven, men du fick den säkert te bra pris för kvaliten var nog inte på topp. hoppas du kan stabilisera den lite under som du skrev och sen får det ju funka
så jävla synd med huvven, men du fick den säkert te bra pris för kvaliten var nog inte på topp. hoppas du kan stabilisera den lite under som du skrev och sen får det ju funka
Ja bra pris fick jag men den var inte såhär när den kom :s det är skitfina grejer och dom testar sin kvalitet, så den måste ha utsatts för någon slags hög värme under lackering ? Aka skit samma, det är bara laga o se glad ut
Im back on track! nu sätter jag fart igen för nu har jag lite tids press Ska ju vara ute snart har jag ju lovat! Handlade lite go saker på elmia : Extraktor, turbo, sidokjolar, bakljus. Nu har jag börjar riva framvagnen och hoppas på att det går snabbt o smidigt! Som ni vet så är huv o bagage ute för försäljning, orkar inte laga och sen vet jag inte hur höga hastigheter jag kan köra med dom :S Så i sommar blir det mattlackad huv o bagage och så draperar jag dem sen i vinter med äkta kolfiber
Extraktorn som ska sitta på sommarn 2011 med turbon jag köpte också Göra om, göra om Det blir baksäte iaf så nu har jag lagt golvmatta överallt! bilder kommer senare
Stagen målar jag bara så länge, ska bort sen för att pressa i lite ipd bussningar när man blir rik
Sådär, vi får se hur det ser ut i helgen om jag kommit nån stans