4159
Sök

Eftersnack: JDM Garage 30 Maj

clubjdm.se
462 Inlägg
30 maj 2009
Trådstartare
Då är Club JDM Of Swedens träff avklarad. Vad tyckte ni? Själv tycker jag det var väldigt trevligt att se lite JDM bilar, prata av sig och fotta så det gör ont i fingrarna.

Mina bilder kommer komma kanske imorgon.

http://i163.photobucket.com/albums/t318/Asse_/DSC_0085.jpg

www.clubjdm.se

87 Inlägg
31 maj 2009
Undrar var det va för garaget var ju stängt när vi kom fram jag och 2 vänner.. så åkte från norrköpng för mcdonalds typ :S Ingen som visste som vi frågade...

mvh

clubjdm.se
462 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
SuKO skrev:
Undrar var det va för garaget var ju stängt när vi kom fram jag och 2 vänner.. så åkte från norrköpng för mcdonalds typ :S Ingen som visste som vi frågade...

mvh

Var det ni med röd CRX och blå Civic?
Ni kom när träffen var slut, 20:00 tror jag att jag såg er ungefär. Och de stänger garaget då också. Dock fortsatte träffen på MCDonals till 23:00

www.clubjdm.se

"Transporter"
45 Inlägg
31 maj 2009
Ja mycket skumt där.Folk har åkt långt och så blir det inget riktigt dåligt.!!!!!!!!Som tur var åkte jag inte men mina vänner var där och dom sa att garaget stängde kl 18.00.?????????????????mad
Senast redigerat av colt czt (31 maj 2009)

"Kör Aeron och Honda cbr 600F"

clubjdm.se
462 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
Som sakt, folk åkte in fram till 19:30 tiden.

www.clubjdm.se

15 Inlägg
31 maj 2009
Och jag dök inte ens upp som ni kanske märke..Anledning?
Var och lunchade med min bror och min mor på kungsholmen..Ska åka därifrån (pakerat vid norrmälarstrand) och upptäcker givetvis att sthlm marathon går på gatan där!!!

Fick sitta från klockan 16:00-20:00 och titta på innan jag fick lämna parkeringen och då var det bara att åka hem! Så jävla bittert!

Tysk nörd
69 Inlägg
1 juni 2009
colt czt skrev:
Ja mycket skumt där.Folk har åkt långt och så blir det inget riktigt dåligt.!!!!!!!!Som tur var åkte jag inte men mina vänner var där och dom sa att garaget stängde kl 18.00.?????????????????mad

Nej det gjorde det inte, Det stängde 20.00 då även träffen i garaget avslutades.

87 Inlägg
2 juni 2009
Asse_ skrev:
SuKO skrev:

mvh

Var det ni med röd CRX och blå Civic?
Ni kom när träffen var slut, 20:00 tror jag att jag såg er ungefär. Och de stänger garaget då också. Dock fortsatte träffen på MCDonals till 23:00

Yes det va vi det smile Ne vi trodde det skulle hålla på längre för visste inte att garaget stängde då,kommer inte ihåg när vi kom men portarna va tyvärr stängda så åkte ner till Donken för vi såg ett antal hondor där smile

Men får lyckas nästa gång wink tur att bilen inte är färdigbyggd för uppvisning då tss...tongue

Sök