Ja det var faktiskt en riktigt trevlig dag, trots vädret!
Men jag har en fundering.... När man står och tvättar, märker man inte att det är fler som ska tvätta? Stod några framför som blaskade i 20-25 minuter (tog mig friheten att klocka lite). Jag är ledsen att meddela att bilen blir liksom inte renare för det. Märker man inte att folk väntar eller är man bara så egocentrisk? Vakna upp och lyft blicken!!!
I övrigt som sagt jätteroligt och stort grattis till alla vinnarna!
Det där med att folk tvättar bilen i 20-25 min, Kan tänka mig att det tog de för mig. Inte avsiktligt. Men stod där bland dom första. Högtrycken fungerade inte så fick byta till slang och sen fungerade den igen. Så därför tror jag det tog lite längre för folk. Inte illa menat.
Tack för en trevlig träff, Området var ju perfekt för denna träff, Tråkigt med vädret bara. Hoppas ni kommer dit nästa år igen jensi!
Mvh stefan
Ellemark skrev:
Ja det var faktiskt en riktigt trevlig dag, trots vädret!
Men jag har en fundering.... När man står och tvättar, märker man inte att det är fler som ska tvätta? Stod några framför som blaskade i 20-25 minuter (tog mig friheten att klocka lite). Jag är ledsen att meddela att bilen blir liksom inte renare för det. Märker man inte att folk väntar eller är man bara så egocentrisk? Vakna upp och lyft blicken!!!
I övrigt som sagt jätteroligt och stort grattis till alla vinnarna!