2380
Sök

Montering, m3 speglar på volvo 740

Avstängd
122 Inlägg
21 juni 2009
va fan ska ni hacka på han för? han vill ju ha m3 speglar på sin bil och låt han få ha det.. tycker han att det blir snyggt så låt han tycka det.. han vill ha hjälp och då ska man inte nervärdera han!

ja tycker du ska ha m3 speglar på.. antagligen så har du väl tänkt att gjort nått mer med bilen?

ja hjälper dig gärna med tips och tricks... ja älskar volvo bilar.. lätta att greja med lätta att få tag på delar till.. inte vill ja ha nån golf i min ägo..

Jag har m3 speglar på min v70i:) och har funderat på att slänga de gamla m3 speglarna på antingen 745an eller 245an.. beroende på vilken ja ska styla lite mer extremt..

908 Inlägg
21 juni 2009
HALLÅ ! håll er till trådens ämne ! Vet du, åk till närmaste skrot och plocka 2 såna lister som du tror du ska kapa (en vänster å en höger) och kapa dem, montera dem, montera plattorna och speglarna.. ser det rätt ut så är det ju rätt, för ingen verkar ju ändå ha något vettigt svar så.. tyvärr.. :

Avstängd
122 Inlägg
21 juni 2009
Beckstroem skrev:
HALLÅ ! håll er till trådens ämne ! Vet du, åk till närmaste skrot och plocka 2 såna lister som du tror du ska kapa (en vänster å en höger) och kapa dem, montera dem, montera plattorna och speglarna.. ser det rätt ut så är det ju rätt, för ingen verkar ju ändå ha något vettigt svar så.. tyvärr.. :

håller med.. fullt ut...

7 Inlägg
21 juni 2009
Hej!
Det är bara att kapa listen som du ringade in med rött, eller så byter du list till 940 wink

Avstängd
122 Inlägg
21 juni 2009
7evenforty skrev:
Hej!
Det är bara att kapa listen som du ringade in med rött, eller så byter du list till 940 wink

finns även 740 med kortare list... titta på de nyare 740iarna wink ja vet... wink

patrik89
21 juni 2009
Trådstartare
m_ster skrev:
va fan ska ni hacka på han för? han vill ju ha m3 speglar på sin bil och låt han få ha det.. tycker han att det blir snyggt så låt han tycka det.. han vill ha hjälp och då ska man inte nervärdera han!

ja tycker du ska ha m3 speglar på.. antagligen så har du väl tänkt att gjort nått mer med bilen?

ja hjälper dig gärna med tips och tricks... ja älskar volvo bilar.. lätta att greja med lätta att få tag på delar till.. inte vill ja ha nån golf i min ägo..

Jag har m3 speglar på min v70i:) och har funderat på att slänga de gamla m3 speglarna på antingen 745an eller 245an.. beroende på vilken ja ska styla lite mer extremt..

Jo håller på med bilen som ett litet projekt då den ska fräschas upp rejält, har även bytt motor så har blivit en del grejer smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
21 juni 2009
Ja det var en massa onödigt och spydigt hackande här, samt personliga påhopp, fantastiskt onödigt och omoget.

Vet ej hur man får på M3-speglar på en Volvo 740 men tycker att du borde köra på lackade M3-speglar ifall du ska ha det, i bilens färg, krom känns lite billigt =/ Men ditt val helt och hållet, tänker inte bli personlig och omogen som vissa andra blivit =P

"When innovation meets passion!"

patrik89
21 juni 2009
Trådstartare
Mechanimal skrev:
Ja det var en massa onödigt och spydigt hackande här, samt personliga påhopp, fantastiskt onödigt och omoget.

Vet ej hur man får på M3-speglar på en Volvo 740 men tycker att du borde köra på lackade M3-speglar ifall du ska ha det, i bilens färg, krom känns lite billigt =/ Men ditt val helt och hållet, tänker inte bli personlig och omogen som vissa andra blivit =P

Tänkte först köra vanlia m3 speglar och lacka men sen var det extra pris på kromade speglar så tänkte att testa det då

715 Inlägg
21 juni 2009
t0rnsved skrev:
vw___tompa skrev:
t0rnsved skrev:

Själv tycker jag din stylade golf ser ut som liten kärring bil. Men hackar jag på dig och säger vad du ska göra med din bil eller? Nej, gillar du inte min bil och mina idéer så slipper du kolla på den och läsa vad jag ska göra...är det så svårt?
Och sen om du måste veta så är orginal speglarna spruckna och trasiga så ett par m3 chrome speglar för 300spänn verkade mer vettigt.

Oj då klev visst på en öm tå men så e det väl me alla svettiga volvo raggare.

Svarade bara på din fråga och gav min personliga åsikt, exakt som du. Sen att du går in på random trådar och kommenterar spydiga kommentarer för att du inte har nått vettigt att göra är inte mitt fel.
Sen är jag inte svettig och ser mig inte själv som en raggare.

hehe undrar hur många gånger han har luktat på dig och varför om han vet att du är svettig

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
21 juni 2009
vw___tompa skrev:
t0rnsved skrev:
vw___tompa skrev:

Oj då klev visst på en öm tå men så e det väl me alla svettiga volvo raggare.

Svarade bara på din fråga och gav min personliga åsikt, exakt som du. Sen att du går in på random trådar och kommenterar spydiga kommentarer för att du inte har nått vettigt att göra är inte mitt fel.

Så e det när man åker golf då har man ofta tid över eftersom att man slipper skruva så ofta.

så är de när man åker volvo också wink

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Avstängd
386 Inlägg
21 juni 2009
Moser skrev:
vw___tompa skrev:
t0rnsved skrev:

Så e det när man åker golf då har man ofta tid över eftersom att man slipper skruva så ofta.

så är de när man åker volvo också wink

Håller med!..

patrik89
22 juni 2009
Trådstartare
Så här blev det iaf för dom som vill veta
http://data.fuskbugg.se/skalman01/---fuskbugg.JPG

Och tack för hjälpen!
Senast redigerat av t0rnsved (22 juni 2009)

787 Inlägg
22 juni 2009
Vad är det för spöke över högra backspegeln? big_smile
Senast redigerat av AlvereZ (22 juni 2009)

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
22 juni 2009
AlvereZ skrev:
Vad är det för spöke över högra backspegeln? big_smile

de sitter ju ett troll där yikes

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
22 juni 2009
Blev bra smile Men personligen sett så tycker jag dom hamnar för långt ner med adapterplattor, dom jag med flera monterat på bilar har vi skruvat rätt i, dock får man laborera lite med vinkeln för att se bakåt

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

patrik89
23 juni 2009
Trådstartare
Det är den gammla motorn i bakgrunden om det är de ni menar

553 Inlägg
23 juni 2009
Blev ju riktigt bra faktiskt! Var lite skeptisk till chrome men de blev ju riktigt bra. Synd bara att det finns en del puckon här inne som inte har bättre saker för sig än att klanka ner på andra.

876 Inlägg
23 juni 2009
vw___tompa skrev:
Fattar inte varför du inte kolfiberdraperar org speglarna. Om inte har missat det så är din bil kantig och m3 speglar ganska runda så det passar inte. Själv så tycker jag att m3 speglar hör hemma på m3 och inte på en traktor.

Killen med flick bilen har ytrat sig!!cool

Blir nog skit bra bra me dom speglarna på din 740 jobba på och skit i alla andra (Som inte har något vätigt att säga)

Hare.....

Irok Udont
171 Inlägg
9 juli 2009
vart riktigt bra smile har själv beställt m3 speglar i kolfiberlook till peugeoten smile m3 speglar for the win wink

715 Inlägg
9 juli 2009
snyggt

Sök