Redan sett saab bilar med dekalen "Koenigsegg Edition" på bagageluckan. Och mer fjanterier lär det bli, som mitt photoshop exempel här nedanför Fattar bara inte hur man kan med att sätta på såna dekaler på sin Saab. Det är ju sinnesjukt!
Du skulle alltså kunna tänka dig ett Koenigsegg emblem och en "Koenigsegg Edition" dekal bak på din 900? Tur att smaken är som baken då så inte alla Saabar åker runt med det nu
Du skulle alltså kunna tänka dig ett Koenigsegg emblem och en "Koenigssegg Edition" dekal bak på din 900? Tur att smaken är som baken då så inte alla Saabar åker runt med det nu
ja varför inte?
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Tror många Saabägare kommer nämna dom nya ägarna och tro att bilen är värd mer.. finns ju folk till allt
frågan är väl om saab blir dyrare nu eller ?
Ja det beror ju på hur nästa modellerna kommer att se ut. Men det lär ju inte tummas så mycket på kvalitet som innan och lite facelift lär det ju också bli så priset kommer nog stiga en del på de nya. Men de gamla kommer ju inte förändras för att det är nya ägare. Det vore ju absurbt
Lika dumt som att klistra dit en Fård dekal på en volvo
Eller Fiat på en Ferrari I själva verket borde vi saabägare klistra på opel där bak då saab är byggd på en opelmodell och opeldelar om jag inte misstar mig