4339
Sök

Utmana polisen

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
18 juni 2009
Trådstartare
Ja har funderat länge på hur det skulle vara att bli jagad av polisen. Hur stor chans dom egentligen har att hänga på:P Det finns t.ex en liten landsväg här omkring som jag åkt i stort sätt varje dag sen jag var liten. Den är 2,4mil, liten och kurvig. Jag har lyckats köra den vägen på 4,35min, är skulle va kul o testa om dom hänger på:P nån som har erfarenheter?

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

Jävel
2 018 Inlägg
18 juni 2009
En dröm man alltid har smile Men jag hoppas att jag slipper få uppleva det, för de kommer säkerligen att gå åt helvette big_smile

You got to risk it, to get the biscuit :)

2 337 Inlägg
18 juni 2009
Du hänger nog av bilen som följer dig rätt lätt, men det blir mindre roligt när det står ett par bilar tvärs över vägen en bit fram.

831 Inlägg
18 juni 2009
Ja om du bor i en byhåla med en radiobil i sitt stall är det nog inga problem. Men annars kan du köra den där sträckan hur fort som helst men troligast får du besök av en radiobil längre fram. Kommunikationen väger tyngre helt klart. Och en BMW 540

212 Inlägg
18 juni 2009
Sarge skrev:
Du hänger nog av bilen som följer dig rätt lätt, men det blir mindre roligt när det står ett par bilar tvärs över vägen en bit fram.

precis! radion är alltid snabbare än bilen! tongue men visst jag skulle med vilja pröva smile

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
18 juni 2009
Trådstartare
Jo radion är ett problem:P men polis centralen ligger 5 mil här ifrån o dom har bara en bil här omkring på helgerna, Nej det är nog dags att sluta fundera annars kommer det bara sluta med att ja skruvar bort plåtarna o provar:P Men hur stor tror ni chansen är att dom ser plåten om man blåser förbi en fart kontroll i 230-270?

Jävel
2 018 Inlägg
18 juni 2009
finns ingen risk, men bilen kanske känns igen ändå?

You got to risk it, to get the biscuit :)

Galen
849 Inlägg
18 juni 2009
kollade ju det på mythbusters och tror du var tvungen att köra 300km/H för att den inte skulle se dig. sök på tuben

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

Kanon..
1 473 Inlägg
18 juni 2009
marwin_of_sweden skrev:
Jo radion är ett problem:P men polis centralen ligger 5 mil här ifrån o dom har bara en bil här omkring på helgerna, Nej det är nog dags att sluta fundera annars kommer det bara sluta med att ja skruvar bort plåtarna o provar:P Men hur stor tror ni chansen är att dom ser plåten om man blåser förbi en fart kontroll i 230-270?

De måste ju se vem som kör också.

Det är för övrigt töntigt att köra ifrån polisen.
Du kan gå in på sporthoj.com om du vill ha tusen svar på hur det är...

Random Hero
4 047 Inlägg
18 juni 2009
ursäkta nu men va smart du är som pratar om de på ett öppet forum smile lycka till smile

Dog food lid. Backwards

FreddeK
18 juni 2009
DusanMandick skrev:
ursäkta nu men va smart du är som pratar om de på ett öppet forum smile lycka till smile

haha och? ska polisen komma och handfängsla honom eller? haha
Senast redigerat av Freddeponken (18 juni 2009)

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
18 juni 2009
Trådstartare
haha ja va ska dom göra åt att man diskuterar om de?

501 Inlägg
18 juni 2009
JOCKE_ST skrev:
Sarge skrev:

precis! radion är alltid snabbare än bilen! tongue men visst jag skulle med vilja pröva smile

Dra en thelma & louise kör in i en vägg eller hoppa från ett stup...

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

864 Inlägg
18 juni 2009
marwin_of_sweden skrev:
Ja har funderat länge på hur det skulle vara att bli jagad av polisen. Hur stor chans dom egentligen har att hänga på:P Det finns t.ex en liten landsväg här omkring som jag åkt i stort sätt varje dag sen jag var liten. Den är 2,4mil, liten och kurvig. Jag har lyckats köra den vägen på 4,35min, är skulle va kul o testa om dom hänger på:P nån som har erfarenheter?

En genomsnittlig hastighet av 305km/h........coolt!

terazzi
18 juni 2009
Yeah Skyline är allt som krävs och en bra förare big_smile hahah

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
18 juni 2009
Bra mycket smartare att hänga av dom på vägar där det finns många avfarter, annars är det rätt lätt att lista ut att var du kommer köra och sen sätta upp en vägspärr.

FreddeK
18 juni 2009
Tuffhaggman skrev:
marwin_of_sweden skrev:

En genomsnittlig hastighet av 305km/h........coolt!

haha inte dåligt=) lollollol

Kanon..
1 473 Inlägg
18 juni 2009
http://www.utryckning.se/index.php/2009 … av-en-bil/ gör inte sådär bara..
Mötte han strax innan påfart till motorväg rakt ut till friheten, men han väljer att svänga in o försöka gömma sig big_smile

Sök