Grymt bygge! Vad exakt är tänkt att göra i lättningsväg för att få ner den till 1000kg? Min vägde in på 1050-1100kg (kommer inte ihåg exakt) och originalvikten är 1400kg. Då var det maxlättad inredning, en sparcostol, bur, lättade dörrar och baklucka, lexanrutor, ingen plast i hjulhus, kolfiberhuv, magnesiumfälgar mm. mm.
hej,jo det är väl så "vi" gör oxå.. sen så har vi ju tagit bort allt under bilen massan mm.. sen kommer jag ha bromsledningar och soppaledningarna invändigt och en 40L trycktank i reservhjulsballjan
Jo underredsmassa är borttagen på min också. Ok anledning till att ni ska ha soppaledningar i bilen? Ska nu ha venturitunnel kanske? Vad ska ni använda för soppaledningar när ni ska ha dem inne i bilen? De flesta slangar "andas" ju igenom och det luktar förjävligt. Trycktank? Till airjacks eller?
Japp, nu sitter rutorna i dörrarna.. och med elhissar i dom främre.. nu är det bara att vänta på att dom ska komma och sätta dit dom fyra sista tror nog att de kommer bli fint dehär
Nu är de bara lite små fix på bilen som jag ska göra.. sen blir de att lämna in bilen på TM Racing för dragning av bränslesystem och bromssystem för de nya ska dras i bilen..