4918
Sök

Vilka bilar drar till sig mest kvinnor?

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
30 juni 2009
Skriv REA på bilen så kommer de nog springandes...

335 Inlägg
30 juni 2009
SoL skrev:
Skriv REA på bilen så kommer de nog springandes...

hahah ja de är sant big_smile

113 Inlägg
30 juni 2009
man behöver ju inte ha en svindyr bil eller en massa hk eller en jävla massa plast på bilen så det knappt går att åka, det finns väl så många olika typer av tjejer så det är väl inte ens nån ide att skriva nått här.

1 062 Inlägg
30 juni 2009
Röda, små bilar.....

"You Go, we go!"

6 Inlägg
30 juni 2009
en röd bmw cab :-D nä men som ni andra säger, smaken är ju som baken. sen är det nog en tillfällighet vilken bil som kör förbi..

I'm not here for your entertainment! You don't really wanna mess with me tonight!

3 650 Inlägg
30 juni 2009
En gul fiesta funkar. Brudarna gillar färgen = liten gul bil som dom tycker är söt/gullig ^^

+Uppfinnare+
643 Inlägg
30 juni 2009
inte min iaf, sämre brudmagnet får man ju leta efter tongue

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

33 Inlägg
1 juli 2009
Mig spelar inte bilmärket in alls på,det jag gillar,är när  man ser att killen har lagt ner hjärta o själ i bilen.

Ny som gammal,det kvittar,(fast föredarar folk som gör sitt egna,är lite sleten efter två ragg med "överklass" status på sina bilar...Nu är inte alla sånna,jag vet..)

33 Inlägg
1 juli 2009
Kesler skrev:
En gul fiesta funkar. Brudarna gillar färgen = liten gul bil som dom tycker är söt/gullig ^^

haha,jomenvisst...smile

33 Inlägg
1 juli 2009
Emmagumman skrev:
en röd bmw cab :-D nä men som ni andra säger, smaken är ju som baken. sen är det nog en tillfällighet vilken bil som kör förbi..

Med andra ord, den som kör då? Du tittar inget på han?smile hehehe...tss...Kasta ur grabben och ta bilen..det vore ngt d..

379 Inlägg
1 juli 2009
JapMax skrev:
Nu kommer mina fördommar, men jag tror de flesta brudar drar sig till bilar dom själva tycker om. Typ Audi TT, Peugeot 206cc och andra sånna här tjejbilar, och även beroende på vilken färg det är på bilen.

Även dyra bilar. Tjejer tänder ju först o främst på pengar och makt mer än starka motorer och stor stereo.
Men då ser dom ju rakt igenom bilen, men de är ju iofs vad du är ute efter i din fråga.

Sen finns de väl ett fåtal brudar som tänder på machobilar, och muskelbilar. Men de är nog lätträknade.

Slutsats, vill du ragga brudar köp dig en fjollig Audi TT lr en fet Merca lr nått exlusivt. Sen är de ju en fördel om du själv inte ser ut som en förortsbonde med volvokeps och hacke hackspett på tröjjan, då är vi inne på de här lätträknade igen.

HAHAHAHAHA XD du ha dina åsikter ha ja märkt köp dej en fjollig TT
mvh

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

379 Inlägg
1 juli 2009
endorfinslaven skrev:
Å tidigare på detta forum så erkändes det inte att vissa skaffar bil för att imponera på tjejer..
Angående dessa pojkar...
Har de tagit o skaffat sig en riktigt flashig sportbil och lyckats ragga upp en tjej...
Så finns inget roligare än att åka ifrån dessa killar i en alldeles ordinär bil till utsidan och sedan vinka till tjejen....
Tjejen brukar garanterat le tillbaks, killen brukar titta långt fram....
Been there done that...

De e så djävla kul...

Speed demon..

du kanske menar att du sett den roliga tv reklamen där gillette reklamerar mach3 osså snurrar han på jetplanet upp och ner och placerar sig precis över bilen o ger en blink till bruden wink och sedan drar i från hahahaha XD

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

956 Inlägg
1 juli 2009
Hahahha. Aftonbladets reporter gjorde något reportage då det stog massa ferraris uppställda på torget i STHLM. Han satte sig i bilen 5 min och kollade hur många tjejer som kom fram. Inga:D
Sen frågde en annan reporter om dem skulle komma fram till den där killen om han satt i bilen. Och då svara dem: Ja:P

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
1 juli 2009
Jag tror personligen en HUMMER är bland det bästa, eller iaf nått 4-sitsit blickfångar-åk. Det är lättare att få med 2-3 tjejer i en bil än att försöka locka med en enda brud. Känns ju säkrare för dom att vara flera, även om man har en lambo. smile

endorfinslaven skrev:
Å tidigare på detta forum så erkändes det inte att vissa skaffar bil för att imponera på tjejer..
Angående dessa pojkar...
Har de tagit o skaffat sig en riktigt flashig sportbil och lyckats ragga upp en tjej...
Så finns inget roligare än att åka ifrån dessa killar i en alldeles ordinär bil till utsidan och sedan vinka till tjejen....
Been there done that...

De e så djävla kul...

Speed demon..

Det där gjorde jag ett par gånger när jag hade min Magnum. Dock var det mest trimmade och stylade volvos, dom tror jämt att dom är snabbast bara för att dom har en framrutestreamer som det står RACING på och ett chip från nån lokal pundartrimmare. Alltid lika kul att se hur förbannad killen blir när han ser att hans tjej sitter och ler åt en när man drar förbi. big_smilebig_smile

687 Inlägg
1 juli 2009

280 Inlägg
1 juli 2009
Haha vilken jävla fråga big_smile

Meister
6 763 Inlägg
1 juli 2009
FL3JM skrev:
Jag tror personligen en HUMMER är bland det bästa, eller iaf nått 4-sitsit blickfångar-åk. Det är lättare att få med 2-3 tjejer i en bil än att försöka locka med en enda brud. Känns ju säkrare för dom att vara flera, även om man har en lambo. smile

endorfinslaven skrev:
Angående dessa pojkar...
Been there done that...

De e så djävla kul...

Speed demon..

Det där gjorde jag ett par gånger när jag hade min Magnum. Dock var det mest trimmade och stylade volvos, dom tror jämt att dom är snabbast bara för att dom har en framrutestreamer som det står RACING på och ett chip från nån lokal pundartrimmare. Alltid lika kul att se hur förbannad killen blir när han ser att hans tjej sitter och ler åt en när man drar förbi. big_smilebig_smile

Lamborghini Espada är fyrsitsig. Audi S4 verkar faktist funka bra. Under den veckan jag har åkte med den så har jag haft fler tjejer med mig än under 1 helt år med volvon och forden.

342 Inlägg
1 juli 2009
Jag brukar ha förmånen att emellanåt få låna mer exotiska bilar alltmellan någon timma till hela dagar, bland annat Ferrari och Lamborghini och bilar i samma dignitet (miljonen eller mångmiljon).
Kan säga att de är helt värdelösa på att dra till sig kvinnotyg. Möjligen någon golddigger, men vem vill ha en sådan?

Om man är tjej är sådana bilar kanoners, för grabbar håller sig i regel så nära bilen de kan och ställer alla möjliga triljoner frågor.
Om man är kille ... Tja, gillar man wienerkorv så ...

Min sambo, lyckligtvis världens trevligaste tjej, mötte jag dock när jag körde en tokrostig och apful Toyota Corolla av sen 80-talsmodell.
Så - there you have it!
Senast redigerat av 9Femma (1 juli 2009)

Porsche for life.
Livet är för kort för att köra tråkiga bilar!

33 Inlägg
1 juli 2009
Masterworks skrev:
r-ted skrev:
Loottatt skrev:
hahaa...snacka om att många tror att det är corvetter och liknande som är enda brudmagneten, liksom..näää.

Det är säkert olika...

Visst att en corvett el ferrari el lambo kan vara fina,rolig att äga osv osv.. Men det är väl inget som impar på mig som gör att jag vill ha ljust den killen....

Finns dem tjejerna som inte vill ha killen som glider förbi i ferrarin med bländvitt leende och tittar lite förföriskt.... man vet att man oftast blir stillastånde vid närmsta spegel för att han ska kolla frisyren stup i kvarten.........

alla killar med ferrari står inte framför spegeln hela dagen, en del har tom ölmage cool

Dom stannar väll o kollar sin mage med stolthet i spegeln då? hehehe...  wink

Dem jag har dejtat har vart lika besatta av träning såsom sitt utsende,ölmage vet dem knappt var det var... tragiskt nog.

Sök