4398
Sök

Vilka bilar drar till sig mest kvinnor?

Reservdansk
6 271 Inlägg
1 juli 2009
Loottatt skrev:
Dem jag har dejtat har vart lika besatta av träning såsom sitt utsende,ölmage vet dem knappt var det var... tragiskt nog.

Pratar vi fortfarande om ferrari-ägare? wink
Du verkar ha dejtat en del sådana isåfall! lol
Senast redigerat av TurbOla (1 juli 2009)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

187 Inlägg
1 juli 2009
min gammla buick limited funkade skit bra sen är de ju hur personen i fråga som kör bilen me ser ut ochså

det är inte farten som dödar det är de plötsliga stoppet

1 587 Inlägg
1 juli 2009
De e ba fjortisar som går fram till killar med snygga bilar .. En mogen tjej bryr sig inte om bilen smile

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
1 juli 2009
Severin skrev:
De e ba fjortisar som går fram till killar med snygga bilar .. En mogen tjej bryr sig inte om bilen smile

RIGHT!!! Behöver man en speciell bil för att få napp har man andra problem.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

1 Inlägg
1 juli 2009
oavsätt bil får man nog fler män på kroken än vad man får tjejer.. att se bra ut och vara social är nog ett hetare tipps än en häftig bil för att få tjejer...

872 Inlägg
1 juli 2009
dom flesta skriver bilar dom själva tänder på. svaret är nya dyra sportbilar. bilar som dom flästa här inte föredrar helt enkelt. stylade bilar = nörd som bara tänker på bilar så det funkar ej tyvär.

och det är knappast någon ide att fråga brudarna som är medlemar på garaget, för dom är intreserad av bilar och då ändras allt.

näe dyrt och pråligt så drar det brudar (fler budrar), andra bilar funkar med men då är det sannorligt brudar med intresse och dom finns ej lika många av.

If its too loud you are too old!

7 100 Inlägg
1 juli 2009
dom flesta brudarna tycker om småa och gulliga bilar iaf tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
1 juli 2009
Som jag sagt innan...

Det verkar som dom flesta tror att det måste va nytt och dyrt...

Jag har som sagt BMW -06 och inte fan är det några brudar som direkt bryr sig om den.
Tar man en repa i bubblan däremot så får man mycke kontakt oavsett om man vill eller inte.
Folk i alla samhällsklasser och kön kommer fram och pratar.

Så jag hävdar fortfarande bubbla eller åtminstone en liten söt bil.
Nya fiat 500 funkar säkert utmärkt den oxå.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

715 Inlägg
1 juli 2009
Loottatt skrev:
Mig spelar inte bilmärket in alls på,det jag gillar,är när  man ser att killen har lagt ner hjärta o själ i bilen.

Ny som gammal,det kvittar,(fast föredarar folk som gör sitt egna,är lite sleten efter två ragg med "överklass" status på sina bilar...Nu är inte alla sånna,jag vet..)

är inte det tårkig för då vet du att personen inte har tid med dig så ofta för antagligen kommer bilen före som han lagt sitt hjärta och själ i?

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
1 juli 2009
Kommer ihåg när man körde epa inne i stan på fredag/lördagkvällarna fick man ett antal frågor om det var ens kukförlängare tongue lite smått kul smile

~Andy~

VW-nörd?
4 332 Inlägg
1 juli 2009
Toyota Prius såklart, visar att du bryr dig om sälar och träd å skit.
Får du en sån där vild vegan i sängen, e la inte fel?
Vem vill ha en stelopererad fjortis som gillar Corvette? tongue

Reservdansk
6 271 Inlägg
1 juli 2009
Mortalis skrev:
Toyota Prius såklart, visar att du bryr dig om sälar och träd å skit.
Får du en sån där vild vegan i sängen, e la inte fel?
Vem vill ha en stelopererad fjortis som gillar Corvette? tongue

Hahaha, väntade bara på att du skulle komma med nåt dråpligt. lol

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
1 juli 2009
Severin skrev:

Så säger du bara för du kör traktor med ett R på tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Volvo turbo trimmare
195 Inlägg
1 juli 2009
Röstar på Viper.. Grannen hade en.. De var en magnet.. "Tyvärr" bara ett passagerar säte smile

1 396 Inlägg
1 juli 2009
Camaro och Corvette 1998> Ser ut som japanska sportbilar men har motorljudet som ingen kan motstå

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
1 juli 2009
Farsans Cadillac Serie 62 Cinvertible från 1959 drar till sig sjukt mkt folk, Och faktiskt mkt tjejer smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

33 Inlägg
1 juli 2009
TurbOla skrev:
Loottatt skrev:
Dem jag har dejtat har vart lika besatta av träning såsom sitt utsende,ölmage vet dem knappt var det var... tragiskt nog.

Oj vad rolig man är...Har aldrig ens nämnt att jag har dejtat nån ferrari ägare? vart? Har sagt att jag har dejtat två killar i mitt liv som äger bil i "överklass" status..hur kan man få d till ngt annat? LOL på dig själv

33 Inlägg
1 juli 2009
mulleina skrev:
Loottatt skrev:
Mig spelar inte bilmärket in alls på,det jag gillar,är när  man ser att killen har lagt ner hjärta o själ i bilen.

Ny som gammal,det kvittar,(fast föredarar folk som gör sitt egna,är lite sleten efter två ragg med "överklass" status på sina bilar...Nu är inte alla sånna,jag vet..)

är inte det tårkig för då vet du att personen inte har tid med dig så ofta för antagligen kommer bilen före som han lagt sitt hjärta och själ i?

Nä,det har jag inte upplevt som ngt problem eftersom jag har samma intresse själv.
Jag har ju andra intressen också så det är ju inte så att jag blir sittande hemma direkt för att han ex väljer o vara i garaget x antal tim....
Senast redigerat av Loottatt (1 juli 2009)

Reservdansk
6 271 Inlägg
1 juli 2009
Loottatt skrev:
TurbOla skrev:
Loottatt skrev:

Oj vad rolig man är...Har aldrig ens nämnt att jag har dejtat nån ferrari ägare? vart? Har sagt att jag har dejtat två killar i mitt liv som äger bil i "överklass" status..hur kan man få d till ngt annat? LOL på dig själv

Ursäkta mig då, fröken. Det var inte meningen att du skulle ta illa upp, det bara lät roligt eftersom man kunde tolka det som att du dejtat ett antal ferrari-ägare. wink
Men tar du illa vid dig, så kan jag tyvärr inte hjälpa det. smile

Sök