11 juli 2009
Trådstartare
Ursäkta att jag inte svarat, har varit bortrest och har inte haft tiden att kolla in efter några svar!
Tack för alla svar!
Jag hade tänkt mig att endast köpa en huvudenhet fram tills det att min budget blir lite bättre. Precis varit på en resa och ska åka iväg överimorgon igen så pengar lär jag ju knappast ha efter det.
Jag skulle inte vilja lägga mer än 1500 på huvudenhet då det känns lite onödigt. Det kommer sitta i en äldre bil, min första bil för övrigt. (Honda Civic sedan 97a) och anledningen är att min HE där endast klarar av kassett och radio vilket jag inte direkt är förtjust över. Skulle jätte gärna vilja spela upp musik från ett USB minne då det är enklast att överföra låtar dit..
Alpines enheter är superba men priserna är inte lika justa. Kollade precis upp Pioneer DEH-P3100UB och den verkar ha allt man egentligen behöver, inklusive iPod kontroll som du säger. Bluetooth är också möjligt med någon adapter.
Tror faktiskt att jag köper P3100UB, den röda färgen klär också den röda bilen!
Vad det gäller ett högtalarsystem som skulle passa har jag inte den blekaste aning om vad som skulle fungera bra ihop men jag kommer få sätta mig ner och läsa in mig på ämnet.
Budgeten för steget och högtalaren kommer nog att ligga på en 2000, kan tänka mig gå upp till 3000 men det är bara ifall jag inte hittar något som är bättre än mitt nuvarande honda system för 2000..
Tack igen!!!