ja jag tänkte bara höra mig för om det finns nån mer här inne som kör cross på allvar eller lek det spelar ingen roll..kul att höra vad ni har för maskiner och om det finns några sköna banor som man kanske skulle ta och testa i sommar?
Själv kör jag Yamaha 250cc yz -04:a(2-taktare långt in i själen ) *ler*
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Kör WR 400, kittad med Öhlins runt om, FMF Factory4 m.m. Körde på allar förr, bla i Jonte Engdahls team-satsning. Men gick i princip in i väggen, kör mest på skoj nu.
körde 80 när jag var mindre... men finns ingen ekonomi.... men jag hade en 250 honda förra sommaren som jag lekte med det var kul att köra lite igen....
jo då jag har åkt på en sån bana jag med var på jönköpingsbanan i torsvik och det är ju sandbana så precis efter tjällossningen var vi ute ett gäng och körde i skiten och så fick jag inte tag i nån högtryckstvätt förens dagen efter och som sagt det satt som betong typ ..dåligt att dom inte hade tvätt där, för när man betala 100:- så skulle det ju inte vara fel om det finns tvätt även om det kostar några kronor till
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
hade en kawa 125-98 för ett tag sen..skoj här för vi i skillingaryd ha ju sveriges största skjutfält så de finns hur mkt fina banor å slingor här...mkt skönt!!
körde en suzuki rm 125 -94 förut som ja fick lov o sälja. körde mest på småbanor här i gagnef men annars så är fan de roligaste jag gjort i hela mitt liv att köra på skoterlederna på vintern i arjeplog. kunde köra någon mil mot nått fjäll, ställa fast den i djupsnön o sen åka skoter upp på toppen
körde från jag var 4 år och slutade köra på allvar vid 13, slutade köra helt vid 16 malmabanan i västerås duger ju för vm tävlingar, så du kan ju testa den