Shoo!
Idag har jag bara suttit och funderat lite på hur jag ska göra med bilen. Och det jag har kommit fram till är att jag inte ska ha någon 940 front Utan jag ska ha den som den är fast med ny grill och vita blinkers och add-on paket.
Och anledningen till det är att det börjar bli jävligt vanligt att man sätter 940 front på en 740 så jag tänkte ha det " orginal " istället. Och sen är det sant det som
MrEricsson har sagt hade jag velat ha en 940 front så hade jag kunnat köpa en 940 istället
Och sedan har jag bestämt mig för att jag ska lacka om bilen och jag funderar på att lacka den i nogon kombi.. mellan gul och svart. Men jag vet inte hur.. dom funderingarna jag har är följande.
Gul med helt svart huv svart tak och svart bagagelucka.
Gul med svart tak och svart bagagelucka och sedan svart på den upphöjningen på huven om man säger sen så det går snett ner vid grillen och ner över kofångaren och likadant där bak fast från bagageluckan då.
Sedan funderar jag på att köpa en sådan där " extrem vinge " från plast&son och sätta dit.
Tror detta kan bli något men behöver lite tankar och åsikter om vad ni tror om detta
Kommentera gärna vad ni tycker
Kommer det att se ut som skit eller kan det bli snyggt? Det är som sagt bara lite funderingar jag har.
Ha de gött
//
Dennis